AUDI A4 B5 2.6 V6 SEDAN

07 Lip 2015, 14:12

Cześć potrzebuje Waszej pomocy :)

Rozglądam się za pierwszym autkiem, chciałbym żeby było w miarę możliwości ekonomiczne i nie wymagało dużego i częstego wkładu pieniężnego. Chciałbym wydać około 5-6k. Myślałem na początku nad Civic VI lub Astrą II ale przeglądając allegro nagle trafiłem na taką Audice: [link do oferty na Allegro wygasł] Nie jestem jeszcze obeznany i podejrzewam, że szybko wybijecie mi taki pomysł z głowy, aczkolwiek jak laik widzi takie auto to trudno żeby nie przyciągnęło jego uwagi :) Podejrzewam, że przynajmniej na początku auto będzie służyło przede wszystkim do jazdy po mieście (Kraków) i ewentualnie w weekendy do wyjazdów za miasto. Napiszcie co uważacie, proszę bez hejtów gdyż na prawdę jestem w tym temacie zielony i przed wyborem auta musze jeszcze dużo poczytać i popytać :) Pozdrawiam
koziou
Nowicjusz

Auto: Suzuki Swift I

07 Lip 2015, 14:18

Astry II nie kupisz za 5-6k więc odpada.
Civic VI dobry pomysł.
Kieł
Stały forumowicz

Auto: Nie mam

07 Lip 2015, 14:21

koziou napisał(a):Audice: [link do oferty na Allegro wygasł] ... 90405.html Nie jestem jeszcze obeznany i podejrzewam, że szybko wybijecie mi taki pomysł z głowy, a

Za tania więc odpuść do tego z Niemiec to ile za nią dał :shock: :?:
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

07 Lip 2015, 14:25

Fotel kierowcy przetarty więc przebieg pewnie z 2 razy większy. Silnik fajny, ale ten egzemplarz zdecydowanie za tani.
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

07 Lip 2015, 14:35