REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Wacek_13 napisał(a):jak czytam taka wypowiedź to mi się nóż w kieszeni otwiera...
Wacek_13 napisał(a):Zresztą wali mnie to, jeździjcie czym chcecie, ja jeżdżę A4, wahacze ostatnie raz były wymieniane 35tyś km temu a mogą się je*ać nawet co 5tyś i tak będę nią jeździł bo mnie stać.
Wacek_13 napisał(a):co ma tutaj s4 z 05r.?
szybki napisał(a):Ogólnie jakość audi nie odpowiada jego cenie. I co byś nie gadał to aluminium+dziurawe drogi=awarie.
Magda93 napisał(a):Tak a 20 letnie egzemplarze bez oznak korozji to też bajki.
Solidne blachy, dobry ocynk.
Magda93 napisał(a):Audi z przebiegiem 350.000 km nie wykazuje większych oznak zużycia . Jakość materiałów .
Dlatego handlarze to wykorzystują i kręcą przebiegi .
Magda93 napisał(a):Co do zawieszenia .
To jest premium. A premium nie jest tanie w utrzymaniu. Coś za coś.
szybki napisał(a):właściciele tych aut nie wiedzą o tym bo nigdy nie wymieniali ich. Nigdy to znaczy nigdy.
szybki napisał(a):I pewnie wszystkie auta rdzewieja tylko jedne audi jest odporne.
szybki napisał(a):Kręcą bo kupujący tego wymagają
Magda93 napisał(a):Tylko ile LS na ulicach , a ile A4 . Dlatego tak nie słychać o wymianach.
W ogóle trochę do dupy to porównanie.
Magda93 napisał(a):Jest jednym z solidnie zabezpieczonych
Magda93 napisał(a):Zgadza się. Ale też i dlatego że w przypadku Audi elementy są takiej jakości że po dużych przebiegach nie ma tam większych oznak zużycia. I tym samym łatwiej jest im uwiarygodnić naiwnym ludziom taki przebieg.
MatHl napisał(a):Dokładnie tak jak up napisał Każdy ma swoje upodobania
Wacek_13 napisał(a):i w tym przedziale cenowym (ok. 10k zł) to jedno z najlepszych samochodów jakie można dostać