Audi a4 b5 czy Passat b5?? benzyna + LPG

23 Mar 2013, 17:15

Longhorn
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 358
Zdjęcia: 518
Miejscowość: pdk
Auto: Toyota Corolla E12 FL
Silnik: 1.4 VVT-i 97KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2006

23 Mar 2013, 18:11

Szybki, 4 wahacze na koło (2 górne, 2 dolne) rachunek jaki mam od poprzedniego właściciela na wymianę tylnych dolnych wahaczy L i P = 520zł - wahacze, 30zł osłony zew, robocizna 150zł = 700zł (data 10.10.2011r.) za wymianę 4 czyli, za wymianę wszystkich 2800zł. 28% wartości samochodu.
15.03.2011r. były wymieniane tylne górne P i L a cały przód był wymieniany przy przebiegu 175500km (nie ma daty w zeszycie serwisowym, ale około 5 lat temu) i 2,5 tygodnia temu jak byłem na stacji diagnostycznej zawieszenie wyszło bardzo dobrze, żadnych luzów, stuków, puków. Oś przednia 66%, oś tylna 75% (wydruk do wglądu jeżeli nie wierzysz)

Na przednich wahaczach autko przejechało już 93kkm i jak widać i nie słychać mają się dobrze :)

Jeszcze jakieś pytania?
Wacek_13
Początkujący
 
Posty: 79
Miejscowość: Jaworzno

23 Mar 2013, 19:19

Wacek_13 napisał(a):Szybki, 4 wahacze na koło (2 górne, 2 dolne) rachunek jaki mam od poprzedniego właściciela na wymianę tylnych dolnych wahaczy L i P = 520zł - wahacze, 30zł osłony zew, robocizna 150zł = 700zł (data 10.10.2011r.) za wymianę 4 czyli, za wymianę wszystkich 2800zł. 28% wartości samochodu.
15.03.2011r. były wymieniane tylne górne P i L a cały przód był wymieniany przy przebiegu 175500km (nie ma daty w zeszycie serwisowym, ale około 5 lat temu) i 2,5 tygodnia temu jak byłem na stacji diagnostycznej zawieszenie wyszło bardzo dobrze, żadnych luzów, stuków, puków. Oś przednia 66%, oś tylna 75% (wydruk do wglądu jeżeli nie wierzysz)

Na przednich wahaczach autko przejechało już 93kkm i jak widać i nie słychać mają się dobrze :)

Jeszcze jakieś pytania?


Nie no w sumie wszystko ok. szczególnie jak robię około 80tyś.km rocznie :D
Nawet pocieszający jest fakt że wydaje się 28% wartości auta na naprawę samego zawiasu przy aucie za 10k. Twój ostatni post jest typowy dla osoby lubiącej wieśwageny bo jak się pyta taka osobę o awarie to jest "panie zero awarii".

No dobra macie racje jest awaryjnie ale tanio :D

P.S.

Dobrze że nie trafiłem prestigowego, taniego szkorbuta 2,5 tdi :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11000
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Mar 2013, 20:34

Gorzej obrazić mnie nie mogłeś pisząc, że mój post jest typowy dla osoby lubiącej wieśwageny...

Robiąc 80kkm rocznie pewnie większość robisz na trasie, a co za tym idzie zawias mniej się zużywa czyli wynika z tego, że gdybyś miał audi A4 prędzej jeb*ął by Ci silnik niż zawias ;)

A co do awarii, wg mnie Audi jest w czołówce niezawodności ale się psuje, jak każde auto, znam jej historie od 8 lat wiec jak chcesz to mogę zrobić skan całego zeszytu napraw i pokazać Ci jakie to Audi jest "awaryjne" ;)
Wacek_13
Początkujący
 
Posty: 79
Miejscowość: Jaworzno

24 Mar 2013, 09:23

Wacek_13 napisał(a):Gorzej obrazić mnie nie mogłeś pisząc, że mój post jest typowy dla osoby lubiącej wieśwageny...


Przepraszam ale łatwiej napisać wieśwagen niż foldzwagen :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11000
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

27 Mar 2013, 02:08

Polecam A4 B5 1.9 tdi. Mój kolega ma baaaardzo ładną i doinwestowaną A4 1998 (bez wkładu na 200%), zastanawiał się ostatnio czy sprzedać.
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi przedstawia krzesło R18 Ultra Chair
    Na targach Design Miami/, Audi przedstawia krzesło R18 Ultra Chair, zaprojektowane przez Clemensa Weisshaara i Reeda Krama, przedstawicieli nowego pokolenia projektantów. Prototyp skonstruowano we współpracy ...
    Chiny włączają hybrydy do programu elektromobilności
    Chiński rząd ogłosił, że uwzględni samochody hybrydowe w programie wspierania elektromobilności jako kolejną kategorię niskoemisyjnych aut. Nowe przepisy, które wejdą w życie w styczniu 2021 roku, mają na celu zwiększenie ...