Audi A4 b5 po tuningu pali sprzęgło. Czy jest możliwość założenia mocn

10 Cze 2016, 05:40

Mam problem ze sprzęgłem w mojej Audi w której wymieniłem pompę z 10 na 11. wtryski Z transportera 150 koni. i Turbo od 130 koni Audi. Dwa miesiące temu założylem nowe sprzęgło LUKa i już się slizga. Ktoś może pomóc w temacie?
Kowaleale
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 20 06 2000
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Audi A4 b5
Silnik: 1.9
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

10 Cze 2016, 20:46

O ile te wszystkie przeróbki dały podniesienie mocy, to i sprzęgło powinno być inne - są zakłady regenerujace sprzęgła i dociski, w Warszawie jest taki zakład na ul. Skoczylasa (dane znajdziesz w necie) - oni robią sprzęgła wzmacniane z okładzinami kevlarowymi, takie coś powinno załatwić sprawę.
Anjin
Zaawansowany
 
Posty: 534
Auto: Peugeot

11 Cze 2016, 06:38

Dziękuję za podpowiedź, na pewno skorzystam.
Kowaleale
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 20 06 2000
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Audi A4 b5
Silnik: 1.9
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

23 Sie 2018, 13:07

Przy podniesieniu mocy, szczególnie w silnikach turbodiesel, pojawia się prędzej czy później problem jakie sprzęgło zastosować. Seryjne nie da rady. O ile tarczę, czy docisk można wzmocnić w zakładzie specjalizującym się w takich usługach lub kupić mocniejszy zamiennik (np. firmy Sachs Performance), o tyle problem jest z kołem zamachowym. Nie ma na rynku kół dwumasowych o zwiększonych parametrach, zdolnych przenosić większe moce i moment obrotowy niż seryjne.
Sprzegla24
Początkujący
 
Posty: 74