10 Sty 2012, 23:16
Jezeli bys zrobil loga tekstowego, a nie wklejal obrazki, bys mial przy wtryskiwaczach taka dopiske:
if != 0, inoperative valve/open circuit/lack of fuel/bubbles
U ciebie zera nie ma na 2 i 3 cylindrze(masz wartosc 6), wg VAG'a to te wtryskiwacze sa wadliwe, wez przeloz 1 z 2 lub 3 z 4, i zobacz czy wartosc 0 i 6 sie pojawi na odwrot.
Jak ci auto juz odpala, to mozesz sprobowac do ropy dolac:
[link do oferty na Allegro wygasł]
Na stacji, czy w markecie poszukaj. To jest bardzo dobry preparat, wlaj caly na powiedzmy 1/4-1/2 zbiornika, bedzie wiecej, to sie nic nie stanie.
Tylko pytanie czy jak silnik troche pochodzi na biegu jalowym i sie rozgrzeje jako tako, to czy zaczyna w miare rowno pracowac, czy dalej jakby na 2 gary nie palil? Mozliwe ze te 2 wtryski leja, lub nie maja idealnego przejscia, ale po chwili jak zlepie temp to silnik jako tako na nich pracuje, bo jak jak caly czas pracuje na 2 garach, to nic ci taki preparat nie pomoze.
Swoja droga, ten co go myles i rozbierales, dziala czy zlozyc sie go w ogole nie udalo?
@robbydzia
Popytaj tych co siedza we wtryskwiaczach, nt. jazdy na rezerwie do konca, zreszta ten temat to idealny na to przyklad, autor tematu tylko raz do konca sobie pojechal i tyle sie najezdzil.