Audi A4 B6 1.9 TDI 130KM AWX nie moge odpalić, logi i bloki

20 Sty 2012, 17:17

Jezeli samochod dobrze na nich pracuje i VAG wyswietla przy kazdym wartosc 0 to znaczy ze jest dobrze, i chyba tylko tak mozna je sprawdzic.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

30 Sty 2012, 10:45

Wymieniłem 4 pompowtryskiwacze i samochód chodzi. Przyczyną prawdopodobnie była woda w ropie a dokładniej napadało trochę śniegu do bańki którą wlewałem ropę do moje zbiornika i przez to padły pompowtryskwicze

tak wyglądają logi dynamiczne po wymianie pompowtryskwiczy

Log (0 - 000,003,004)
Log (1 - 013,018,023)
Log (2 - 001,013,018)
Log (3 - 001,013,018)
Log (4 - 013,018,023)

a tak bloki



Zrobiłem te dynamiczne logi żeby sprawdzić czy któreś pompowtryski nie są w złym stanie.

Proszę o analizę logów. Pompowtryski były z allegro więc muszę je sprawdzić i w razie czego jeśli któryś jest zły to odesłać.
drdala
Nowicjusz
 
Posty: 38
Miejscowość: Mława
Prawo jazdy: 01 01 2001

01 Lut 2012, 09:35

Udało mi się rozgrzać silnik do 90 stopni (musiałem na 3 biegu na maksymalnych obrotach jechać jakieś 30 sek.) ale po minucie znowu temperatura silnika spadła do 80. Wszystko było by ok ale jak odpalam po nocy samochód to nierówno chodzi i z rury leci siwy dym, dopiero po około 30 sekundach i lekkim dodaniu gazu zaczyna równo chodzić.
drdala
Nowicjusz
 
Posty: 38
Miejscowość: Mława
Prawo jazdy: 01 01 2001

01 Lut 2012, 20:09

Ustawiłeś dokładnie równo PD ?, jeśli nie to z właśnie taki efekt będzie powstawał. PD musi lać paliwo z 1 otworu centralnie na świecę żarową.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

02 Lut 2012, 09:16

nie wiem czy dokładnie równo... mechanik to robił ale z tego co wiem to robił to na oko
drdala
Nowicjusz
 
Posty: 38
Miejscowość: Mława
Prawo jazdy: 01 01 2001

02 Lut 2012, 09:56

Więc wiadomo co trzeba sprawdzić.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault na salonie Rétromobile
    Renault na salonie Rétromobile, obowiązkowym wydarzeniu dla wielbicieli zabytkowych samochodów, odbywającym się w dniach 5-9 lutego 2020 roku na terenach wystawienniczych przy Porte de Versailles (hale 1, 2 ...

03 Lut 2012, 14:07

ale jak to sprawdzić?
zastanawiam się czy warto wymieniać ten drugi pompowtrysk? mam jeszcze możliwość odesłania go do klienta od którego kupiłem wszystkie 4 pompowtryski. Jak myślicie odsyłać? Czy może np. przez niego samochód więcej mi palić? jeśli tak to o ile więcej? tak jak pisałem wcześniej jak odpalam po nocy samochód to nierówno chodzi i z rury leci siwy dym, dopiero po około 30 sekundach i lekkim dodaniu gazu zaczyna równo chodzić.
drdala
Nowicjusz
 
Posty: 38
Miejscowość: Mława
Prawo jazdy: 01 01 2001

03 Lut 2012, 17:54

Z tego co czytam, niezbyt masz pojęcie o PD, osoby które Ci ewentualnie pomagają też niezbyt. Takich spraw nie załatwisz online, trzeba odprowadzić auto do odpowiedniego serwisu-niestety :?
O tym tym rodzaju zasilania i przyczynach dymienia można by pisać i pisać.

Szkoda Twojego czasu i pieniędzy.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

01 Lip 2014, 12:24

dla mnie w audi a4 b6 1.9 tdi zapala się kontrolka esp w czasie jazdy i wyczuwalne są drgania samochodu? co możę być przyczyną? jakie to są przewidywane koszty?
piotr1987
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 24 05 1987
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.9 TDI 130 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001