Audi A4 B7 , Audi A3 Sportback PORADY

30 Lip 2013, 13:30

Witam serdecznie mam parę pytań do was panowie ale po kolei zaznaczę ze nie znam się za dobrze na samochodach i oczekuje porad i pomocy. Otóż chce zakupić samochód i chce żeby to był

Audi A4 B7 (model po faceliftingu z nowym grillem) Lub Audi A3 sportback oba modela sa do siebie zbliżone cenowo bo planuje na zakup wydać do 30 tys. Trudno jest mi zdecydować miedzy tymi dwoma modelami aczkolwiek bardziej bym sie skłonił na kupno A4. nie ma pojecia na jaki rodzaj paliwa sie zdecydowac 1.9 tansze tankowanie ale drożej w utrzymaniu nie mam pojecia czy we wszystkich modelach Audi A4 B7 i A3 Sportback sa pompowtryski czy czy korzystniej na wtrysku czy pompowtryskach. Czy ekonmiczniej byłoby pomyslec o a3 sportback 1.6 ?
Bhaal
Nowicjusz

Auto: nie mam

30 Lip 2013, 13:49

Kolego te Audi będzie kompletnie zajechane w dieslu. Jak już coś to benzyny szukaj, ale kupić coś sensownego graniczy z cudem. B7ki 3 letnie potrafią mieć najechane 300tys km
drbn797
Początkujący

Prawo jazdy: 14 11 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Avensis II
Silnik: 2.0 D4D 126KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

30 Lip 2013, 13:54

Nie no bede patrzył tak do 170 tys nie wiecej widzialem na otomoto do 160 za taka cene wiec chyba nie jest az tak zle ale czy dojechane to beda nie mam pojecia
Bhaal
Nowicjusz

30 Lip 2013, 15:50

Na otomoto, wszystkie przebiegi tak wyglądają. Z tym że z realnym przebiegiem samochodu one nie mają nic wspólnego. Niemiec nie kupuje diesla żeby stał w garażu.
Licz minimum 25tys rocznie. A robią i tak więcej dieslami.

A zobacz takie Audi na stronie Niemieckiej, jakie mają przebiegi:

[link do AutoScout24 wygasł]