AUDI A4 B7 - kąt pracy półosi/wibracje nadwozia

16 Paź 2018, 17:01

Witam, mam problem z półosiami od czasu obniżenia zawieszenia. Mianowicie gdy został założony zestaw Eibach Sportline -50 i Amortyzatory Eibach Pro Damper auto bardzo ładnie przysiadło ale pojawił sie problem z kątem pracy półosi i wyrabianiem sie przegubów wewnętrznych i powstawania luzów objawiających sie wibracjami nadwozia. Czy jest jakaś metoda aby wyrównać ten kąt poza powrotem do oryginalnego zawieszenia?
Pozdrawiam i liczę na pomoc :)AUDI A4 B7 - kąt pracy półosi/wibracje nadwozia
mateuszis1106
Obserwowany
 
Posty: 2
Zdjęcia: 1

16 Paź 2018, 18:26

radą jest gwint
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16532
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

16 Paź 2018, 18:32

Gwintem, obniżę do tego samego poziomu i nadal kąt będzie identyczny, gwint raczej nic nie pomoże, tak przynajmniej mi się wydaje.
A może da się jakoś podnieść silnik i skrzynię? Może jakieś podkładki pod poduszki lub z innych modeli?
mateuszis1106
Obserwowany
 
Posty: 2
Zdjęcia: 1

16 Paź 2018, 18:35

gwint masz regulowany w sporym zakresie. Tylko gwint
mi przychodzi do głowy
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16532
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowa Dacia Duster na wyższym poziomie
    W designie zewnętrznym Nowej Dacii Duster pojawiają się zmiany podkreślające jej terenowy charakter. Zmienia się również wnętrze, w którym zobaczymy nową deskę rozdzielczą, nowe tapicerki, nowy zespół ...