AUDI A4 B7 S-Line Quattro ( do ocenienia )

27 Maj 2015, 19:04

Witam, mam do państwa prośbę czy moglibyście rzucić okiem na to Audi [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł].
Nie wiem czy nie jest jak na to wyposażenie troszkę za wysoka cena. Auto jeszcze do opłat. Ogólnie szukałem BMW e90 z duzą nawi i ksenonami ale chyba do 40 tyś jakiś rocznik 2006/07 nie jest możliwy do znalezienia ( sedan ). Chyba że się mylę :P Pozdrawiam i naprawdę proszę o jakąś rade :(
VersoV2
Nowicjusz
 
Posty: 16
Prawo jazdy: 28 01 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Honda Civic
Silnik: 1.4 16v 90km
Paliwo: Benzyna
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

27 Maj 2015, 19:11

2.0 TDI to złom jakich mało. E90 nie znajdziesz z 2007 w takim wyposażeniu, a samo auto jest dość drogie w utrzymaniu
Potrzebujesz jakiejś informacji o Peugeocie 307 lub mondeo mk4? Napisz na priv a postaram się pomóc :)
tomek70
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1023
Miejscowość: Łódź
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Ford Mondeo mk4
Silnik: 2.3 161
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

27 Maj 2015, 19:16

Silnik to badziewie jakich mało i to jeszcze w wersji 170konnej
Nikt tu bo nie poleci więc i ja odradzam stanowczo.
Przebieg to jakaś głupia kpina...
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

27 Maj 2015, 19:21

Powiem tak, oglądałem to autko. W środku ok. czysto i schludnie, na zewnątrz maska ma dwie wgniotki coś a.la wciśnięty palec nie duże i prawie nie widoczne, listwy chromowane maja gdzieniegdzie taki biały nalot ( po chemi? ). Ostatnią zagadką jest to że Pan go nam uruchomił, odpalił i chodził normalnie ale zapala się informacja żółta " OIL SENSOR" coś takiego. Pan powiedział że to czujnik oleju który jest już zamowiony i będzie wymieniony. Czy jest to tylko czujnik czy poprostu pierwsza oznaka tragedi?
VersoV2
Nowicjusz
 
Posty: 16
Prawo jazdy: 28 01 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Honda Civic
Silnik: 1.4 16v 90km
Paliwo: Benzyna
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

27 Maj 2015, 19:24

VersoV2 napisał(a):Czy jest to tylko czujnik czy poprostu pierwsza oznaka tragedi?

To bardzo prawdopodobne. Jak masz jakiekolwiek wątpliwości co do największej wady to odpuść. Jak się zapala czerwona kontrolna to w przypadku tego silnika jest już za późno, a ta póki co jest żółta.
Nie ma co się napalać.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

27 Maj 2015, 19:26

dzida napisał(a):Nie ma co się napalać.

Właśnie kolego trafiłeś w sedno, mianowicie jestem strasznie napalony bo już nie chce mi się moją starą Hondziną jeździć :oops:
Nawet rozważam też opcję czy powiedzmy za 4-5 tyś doprowadzę to auto w stan taki gdzie przez najbliższe 2-3 lata nie będę się musiał o nic martwić
VersoV2
Nowicjusz
 
Posty: 16
Prawo jazdy: 28 01 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Honda Civic
Silnik: 1.4 16v 90km
Paliwo: Benzyna
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak samochody autonomiczne zmienią nasze miasta?
    Samochody autonomiczne mogą całkowicie zmienić sposób przemieszczania się po miastach. Nie jest to odległa perspektywa – badanie przeprowadzone na zlecenie Renault Polska przez Kantar TNS wykazało, że większość ...

27 Maj 2015, 19:30

W 2.0 TDI cały czas jest się o co martwić. To jedna z najgorszych jednostek ostatnich lat. Bezawaryjność to nie nowoczesne Ałdi :!:
Potrzebujesz jakiejś informacji o Peugeocie 307 lub mondeo mk4? Napisz na priv a postaram się pomóc :)
tomek70
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1023
Miejscowość: Łódź
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Ford Mondeo mk4
Silnik: 2.3 161
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

27 Maj 2015, 19:33

OK dzięki kolego za pomoc w takim wypadku będę musiał chyba założyć nowy post dotyczący propozycji zakupu innego auta :)
VersoV2
Nowicjusz
 
Posty: 16
Prawo jazdy: 28 01 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Honda Civic
Silnik: 1.4 16v 90km
Paliwo: Benzyna
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

27 Maj 2015, 19:38

VersoV2 napisał(a):Nawet rozważam też opcję czy powiedzmy za 4-5 tyś doprowadzę to auto w stan taki gdzie przez najbliższe 2-3 lata nie będę się musiał o nic martwić

tu jest problem, bo ja kupiłem Lexusa, który na prawdę był w mega stanie jak na polski rynek ale i tak niosę się z wymianą sprzęgła i skrzyni biegów, która jak to zwykle bywa w tym typie "miauczy" ale wychodzi taniej niż sprzęgło. I jako, że mi nie szkoda kasy na auto profilaktycznie pewnie zrobię na raz dwumasę i wymienię całe hamulce. I tak z auta, w które większość osób nie włożyłoby ani złotówki ja znalazłem sobie ze 4-5tys zł :mrgreen: Ale tylko dlatego, że uwielbiam to auto i chociaż ja chcę mieć tą przysłowiową igłę godną forum lexusa :D
Więc jak silnik zrobisz to zawsze możesz naprawiać też inne elementy i się zrobi 10tys. zł, bo Audi nie jest wcale tańsze w serwisie od Lexa tak na prawdę.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

27 Maj 2015, 22:27

Różnica między Lexusem, a Audi jest taka, ze Audi naprawi większość mechaników(bynajmniej takie z 2.0TDI, 2.0TFSi, 1.8T itp), części są łatwo dostępne i jest dużo dobrych zamienników, a w Lexusie zamienników praktycznie nie ma i większość rzeczy trudno dostać od ręki(może teraz się coś w tej kwestii poprawiło) Mechaniką nie jest straszny nawet 2.0TDi, bo już opanowali ten silnik od podstaw, wiedzą co się może spierniczyć i jak to naprawić, czy też nawet poprawić fabrykę.A Lexusa mało mechaników zna, bo jest ich mało i rzadko się jakiś trafia, przez co boją się je naprawiać.
Serwisowanie Audi było drogie kiedyś w ASO, teraz jest na poziomie, porównywalnym z innymi autami w klasie w jakiej występuje.
pkc
Zaawansowany
 
Posty: 715
Prawo jazdy: 10 08 2004
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E36 Audi A4 B8
Silnik: 328i 2.0TFSI

27 Maj 2015, 23:54

Jak się napaliłeś na B7 i budżet na więcej nie pozwala to tylko 1.8T
amcio
Początkujący
 
Posty: 81
Prawo jazdy: 07 02 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A6 C6 Q
Silnik: 4.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

28 Maj 2015, 09:30

pkc napisał(a):Lexusie zamienników praktycznie nie ma i większość rzeczy trudno dostać od ręki(może teraz się coś w tej kwestii poprawiło)


Stała gadka naprawiaczy a nie mechaników :ok:
pkc napisał(a):2.0TDi, bo już opanowali ten silnik od podstaw, wiedzą co się może spierniczyć i jak to naprawić, czy też nawet poprawić fabrykę.

pkc napisał(a):Różnica między Lexusem, a Audi jest taka, ze Audi naprawi większość mechaników(bynajmniej takie z 2.0TDI, 2.0TFSi, 1.8T itp),


Zapomniałeś dodać .... kto za to zapłaci???

pkc napisał(a):A Lexusa mało mechaników zna, bo jest ich mało i rzadko się jakiś trafia, przez co boją się je naprawiać.


Tia, tym bardziej że do roczników 2005r te auta są proste jak cepy...

pkc napisał(a):Serwisowanie Audi było drogie kiedyś w ASO, teraz jest na poziomie, porównywalnym z innymi autami w klasie w jakiej występuje.


Tia wiem ostatnio byłem w salonie wieśwagena bo tu jeden forumowicz tak bardzo przeraził się drogości aso Lexa no i serwis passka czyli nie ałdi wychodził przy 100tyś.km. taniej o całe 1k (tysiąc złotych)

A wiesz jak wygląda mina właściciela ałdi a8 tdi 4,2 gdy po 100tyś.km. dostaje rachunek za naprawę+ serwis 26k...???

A wiesz jak trudno się przewozi zepsutego twaroga tdi V10 z serwisu do serwisu bo nikt nie potrafi sobie z nim poradzić w aso przez 4ery miesiace???

A wiesz jak np: gra nagłośnienie w a8 które kosztuje więcej niż nowe małe auto??
Jeżeli nie wiesz to sprawdź i porównaj do innych aut...

Chcesz posłuchać prawdy o wieśwagenowej ściemie to postaw flaszkę mechanikowi z aso a dowiesz się fajnych ciekawostek o ekskluzywności tych aut.

p.s.

Dla mnie ogólnie nie wiem jak trzeba być napalonym na ta ściemę ałdiową żeby dać się ładować w cztery litery i udawać że nie szczypie :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Maj 2015, 18:11

pkc napisał(a):Różnica między Lexusem, a Audi jest taka, ze Audi naprawi większość mechaników(bynajmniej takie z 2.0TDI, 2.0TFSi, 1.8T itp), części są łatwo dostępne i jest dużo dobrych zamienników, a w Lexusie zamienników praktycznie nie ma i większość rzeczy trudno dostać od ręki(może teraz się coś w tej kwestii poprawiło) Mechaniką nie jest straszny nawet 2.0TDi, bo już opanowali ten silnik od podstaw, wiedzą co się może spierniczyć i jak to naprawić, czy też nawet poprawić fabrykę.A Lexusa mało mechaników zna, bo jest ich mało i rzadko się jakiś trafia, przez co boją się je naprawiać.
Serwisowanie Audi było drogie kiedyś w ASO, teraz jest na poziomie, porównywalnym z innymi autami w klasie w jakiej występuje.

jak się naprawia auto u osiedlowego mechaniora, albo gdzieś na prowincji to tak jest :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

29 Maj 2015, 11:17

szybki napisał(a):A wiesz jak wygląda mina właściciela ałdi a8 tdi 4,2 gdy po 100tyś.km. dostaje rachunek za naprawę+ serwis 26k...???

A jak ma wyglądać mina człowieka, którego stać na flagowe Audi? Bierze fakturę na przelew, zanosi w firmie do księgowości i to tyle. No chyba, że ktoś mierzy siły ponad możliwości.
szybki napisał(a):A wiesz jak np: gra nagłośnienie w a8 które kosztuje więcej niż nowe małe auto??
Jeżeli nie wiesz to sprawdź i porównaj do innych aut...

No z pewnością lepiej niż w W212, który to po ustawieniu głośności powyżej połowy zmniejsza poziom basów (!).
Escort Mk5 -> Pony -> Cinquecento -> Astra F -> Passat 3B -> Focus Mk1 -> i40 -> XF -> Kona -> Poszukiwania trwają...
kkamykk
Stały forumowicz
 
Posty: 1202
Miejscowość: Frankfurt am Main
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Hyundai Kona
Silnik: 1.0 T-GDI 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

29 Maj 2015, 21:00

kkamykk napisał(a): szybki napisał(a):
A wiesz jak wygląda mina właściciela ałdi a8 tdi 4,2 gdy po 100tyś.km. dostaje rachunek za naprawę+ serwis 26k...???


A jak ma wyglądać mina człowieka, którego stać na flagowe Audi? Bierze fakturę na przelew, zanosi w firmie do księgowości i to tyle. No chyba, że ktoś mierzy siły ponad możliwości.

To, że ktoś ma dużo pieniędzy nie oznacza, że lubi je wyrzucać w błoto. Szczególnie jeśli mając jakieś 400 tysięcy, bo podejrzewam, że tyle kosztuje a8, wybiera diesla. Pewnie dlatego, że lubi
Potrzebujesz jakiejś informacji o Peugeocie 307 lub mondeo mk4? Napisz na priv a postaram się pomóc :)
tomek70
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1023
Miejscowość: Łódź
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Ford Mondeo mk4
Silnik: 2.3 161
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008