A ja powiem taak ... pewnie odezwą się teraz internałci od taniego serwisu ałdi...
Masz budżet który ledwo starczy na zakup auta es-kowatego
![Mr. Green :mrgreen:]()
, do tego zazwyczaj "s" nie trafia do amatora wolnej jazdy tylko jest duże prawdopodobieństwo że będzie trzeba popracować nad autem a to wiąże się ze sporymi kosztami gdzie 5k na serwis+naprawy jest cienkim ołówkiem pisany.
Interesowałem się s4 b5 dosyć mocno, nawet rozmawiałem z właścicielami tych aut a do tego z Panem który je przerabia. Jak posłuchałem o kosztach serwisu, o trafieniu czegoś nie zajechanego to sobie podarowałem. s4 b5 to jest dobry temat ale jak masz około 20-25k na zakup auta i 5k na serwis czyli wyjdzie znacznie więcej niż Twój budżet.
dzida proponował lexa który jest wolniejszy od s3/s4 ale dokładając parę złoty do IS300 można zaoszczędzić na serwisie i odsprzedaży... a jak wysiliłbyś sie na 24-25k dorwanie gs430 gwarantuje Ci już osiągi i frajdę na konkretnym poziomie przy kosztach korzystania z tego o wiele mniejszych niż np; s4 b5. A co najważniejsze GS V8 jedzie już bardzo szybko a pali prawie tyle samo co a4 1,6 przy 150km/h
Ogólnie
s3/s4 są o tyle fajne że maja turbo więc da sie je podkręcić, maja manualną skrzynię ale koszty ich użytkowania są spore jak na autko do codziennej jazdy.