Audi a4 b7

17 Paź 2010, 15:18

hej potrzebuję pomocy w wyborze gdzie mam kupić audi a4 b7( modele różne wszystkie mnie interesują od 1.9 tdi do 2.0 w benzynie itd.) Mam możliwość do kupienia w Anglii tam mniej więcej 25 tys. i przeróbka w serwisie 20 tys. ( oczywiście w serwis Antoninek Poznań) przywózka za darmo ( nie wiem co jeszcze dojdzie) w Niemczech też darmową przywózka ale nie wiem jakie ceny na pewno droższe i w Polsce Która możliwość najlepsza jeśli ktoś by dokładnie wybrał na allegro czy auto mobile itd. propozycje ( wiem że proszę o wiele ale może ktoś pomoże) bo jestem w tym kompletnym laikiem Z góry dzięki
OR
Remek55
Nowicjusz

Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Passat B5

17 Paź 2010, 15:51

chyba najlepiej Niemcy ,tanio nie będzie a jak możliwość darmowego przywozu to rozumiem że ktoś jest tam gdzieś kto się zna na autach ,więc może warto posłuchać jego
czeslaw555
Zaawansowany

Zdjęcia: 1
Miejscowość: GKA- pomorskie
Auto: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDi 163km.
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

18 Paź 2010, 09:50

a może mi ktoś przesłać linki z niemieckich stron żeby zobaczyć ile co mniej więcej kosztuje i jakie tam są dobre np. taka wersja wnętrza czy czegoś innego nie wiem nie znam się
OR
Remek55
Nowicjusz

18 Paź 2010, 09:54

zdjecia i opisy aut trochę pomagają ,finalnie i tak trzeba jechac oglądać ale jak się nie znasz na autach to nie próbuj nawet się zabierać za ten temat bo kupić możesz sobie kłopot a nie auto.
czeslaw555
Zaawansowany

18 Paź 2010, 22:10

ok dzięki jeszcze jedno pytanie dało by się kupić to autko do 50k powiedzmy 05r. i silnik 2.0 tdi ale nie w Anglii?
OR
Remek55
Nowicjusz

19 Paź 2010, 05:20

jest to możliwe jeżeli przeznaczasz 50k na zakup samego auta ,ale poczytaj o tych silnikach na forum np.audi a4 lub innych ,to są dosyć awaryjne silniki i jak na takiego trafisz (duża szansa) to koszty napraw są duże.
czeslaw555
Zaawansowany

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne