Audi A4 B8 211 ocena ogłoszenia

26 Kwi 2019, 20:46

Witam. Co sądzicie o tym ogłoszeniu. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Nie wiem czy wgl jechać oglądać słyszałem że ten silnik z 211km jest wadliwy.
ramir
Nowicjusz
 
Posty: 31

26 Kwi 2019, 21:09

1. Praktycznie każdy, nowy benzyniak wprowadzony w koncernie VW w latach ok. 2000-2011 to jedna wielka wada.
2. Auto jest ze stanów a aut w całości (zwłaszcza tak pospolitych) importować się nie opłaca.
3. Całą historię wypadkową auta znajdziesz w carfax
4. Akurat ten egzemplarz był rzeczywiście tylko niewinnie draśnięty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zdjęcie
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

26 Kwi 2019, 21:35

No właśnie tak myślałem że za taką cenie nie może to być tak pięknie. Dzięki


A doradzcie mi jeszcze który z tych samochodów jest lepszy:

Honda Civic type r 2007-2009 2.0 200km
Czy
Opel Astra J 2010 1.6 turbo 180km(egzemplarz który mogę kupić ma chip na 200km)

W skrócie:
Rocznie: ok 10k km
Jeżdżę raczej sam.
Styl jazdy:Ciężka noga, jestem tą osobą która raczej w 90% wyprzedza a w 10% jest wyprzedzana
Budżet: do 33 tys zł
ramir
Nowicjusz
 
Posty: 31

26 Kwi 2019, 21:49

Invi napisał(a):1. Praktycznie każdy, nowy benzyniak wprowadzony w koncernie VW w latach ok. 2000-2011 to jedna wielka wada.


Bez przesady w 2000 roku jeszcze nikt o tsi nie słyszał :)

ale fakt to A4 ma kiepski benzyniak i nie warto, w sumie tylko diesle na common rail są godne uwagi a z benzyn ewentualnie 3,2 ale znowuż drogi serwis.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

27 Kwi 2019, 07:29

Tym bardziej ze pierwsze tfsi ea113 byly calkiem niezle, no ale w a4 b8 ich nie ma.

Type r i astra 1.6t jezdza zupelnie inaczej mimo podobnej mocy. W type r krecisz wysoko, dol w zasadzie nie istnieje, astra ma turbo bedzie mocniejsza z dolu. Zalezy jak lubisz jezdzic i do czego jestes przyzwyczajony. Ja wolalbym auto z turbo, bo w type r mozesz nie odczuc ze ma to 200 km.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

27 Kwi 2019, 12:17

Wcześniej jeździłem celica vii 143km tam były max 8 tys obrotów jeździłem przeważnie pomiędzy 3,5 a 4,5. W sumie nie wiem czy to się zalicza do wysokiego kręcenia czy właśnie takiego umiarkowanego że lepiej turbo brać. Z jednej strony Civik do setki ma ok 6,6 natomiast astra 8,8 (po chipie mogła pewnie zejść do około 8 ) z jednej strony nie chce wolnego samochodu a z drugiej mogę mieć astrę z przebiegiem 70 tysięcy za 30 tysięcy. Myślałem o astrze jako drugi typ tylko że z automatem do puki nie trafiła się ta oferta (manual) . To mi wszyscy odradzają że jak się zepsuje automat to lepiej sprzedać już cały samochód bo mnie wyjdzie naprawa jego za cenę 1/3 samochodu.
I tak sprzedałem samochód 2 tygodnie temu i nie mogę się zdecydować który.
Ostatnio edytowany przez ramir, 27 Kwi 2019, 14:21, edytowano w sumie 1 raz
ramir
Nowicjusz
 
Posty: 31
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jesień i niespodziewane leśne zwierzęta na drodze
    Teraz, kiedy zmierzch zapada dużo szybciej, a dodatkowo pogoda potrafi być mglista i deszczowa, łatwo można nie zauważyć zwierzęcia wybiegającego na jezdnię. Większość dzików, saren i innych leśnych zwierząt ginie ...

27 Kwi 2019, 13:26

ramir napisał(a): Z jednej strony Civik do setki ma ok 6,6

Tą wartość możesz sobie hmmm ... nie zwracaj na nią uwagi :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10990
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

27 Kwi 2019, 14:36

ramir napisał(a): Z jednej strony Civik do setki ma ok 6,6 natomiast astra 8,8 (po chipie mogła pewnie zejść do około 8 ) z jednej strony nie chce wolnego samochodu a z drugiej mogę mieć astrę z przebiegiem 70 tysięcy za 30 tysięcy.

Ja już to dawno zauważyłem że te 1,6T od Opla na tle konkurencji typu TSI, Ecoboost wypadają słabo.
Takie osiągi jak 180 konna Astra ma Focus mk3 przy 1,6 ecoboost 150 koni
TSI 160 konne tez lepiej jedzie, ale tutaj trwałość na minus.

Więc może się okazać że gdy kupisz Golfa VI 1,4 tsi 122 + soft to auto pojedzie lepiej niż 180 konna Astra.
1,6T są trwałe ale osiągi wg mnie mają kiepskie jak na takie moce, no chyba że Astra jako kompakt jest ciężka.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

27 Kwi 2019, 16:41

Astra z tego co mi sprzedawca mówił waży 1400kg. Czyli dynamika lepsza w civku. A jak z awaryjnoscia który wypada lepiej w tym?
ramir
Nowicjusz
 
Posty: 31

27 Kwi 2019, 18:07

Dynamika wcale nie bedzie lepsza w civicu bo jak jezdzisz do 4500 rpm to nawet tych 200km nie poczujesz. Tam dopiero ten silnik zaczyna sie budzic przy tych obrotach. Taki tsi czy inny silnik z turbo z mocnym dolem w codziennym uzytkowaniu bedzie duzo lepszy.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

27 Kwi 2019, 18:29

Dobra to jeszcze jedno pytanie i będę miał 90% pewność który wybrać.

Zakładając że kręciłbym go miedzy 4,5 a 6,5 tys obrotów to jakie jest realne spalanie (90% trasy w miesiącu jest to 15 km zakopianką bez świateł w jedną stronę, średnia prędkość to około 110km/h) bo czytałem różne opinie jedni twierdzą że 10l inni że około 12l a jeszcze inni że 16l.


Nie ma co kupić chcąc mieć mocny samochód a zarazem dobrze wyglądający nawet takie S3 [link do oferty na Olx wygasł] krajowe może się okazać że dołoże do niego dodatkowe 20 tyś ehh..
ramir
Nowicjusz
 
Posty: 31