
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Pionek napisał(a):W tym aucie 1,8 turbo silnik jest już z trochę innej ligi to już nie jest to zwykłe proste 150 koni, bez map sensora, na wąskiej sondzie, z podstawowym sprzęgłem, nie wiem nawet czy w TT nie było tylko 6 biegów, czy 5tki też?
anders napisał(a):Od kiedy wąska sonda to zaleta? Diagnostycznie ?
Wytłumaczysz wszystkim czym różnią się sprzęgła w 1.8t skoro zacząłeś temat czy tak rzuciłeś nie posiadając wiedzy?
Skrzynia 6gang to też jakieś awaryjne utrapienie? Swoją drogą zanim napisze się jakąś glupotę może warto sprawdzić rodzaje skrzyń w tt?
W tt też były 1.8t 150 km i 180 km na skrzyniach 5gang. Przed napisaniem steków bzdur polecam zdobycie wiedzy i dokształacenie się.
Ja byłbym ostrożny w takim stwierdzeniu, bo nie wiadomo ile ma mocy i jak ją generuje, jakie ciśnienie oraz wiele, wiele innych rzeczy. Poza tym psikanie plakiem?kraskeusz napisał(a):Na poczatku byl delikatny problem z odpaleniem ale po psiknieciu plakiem w dolot od razu zaskoczyl i chodzil bez problemu wiec raczej problem z silnikiem z glowy.
Pionek napisał(a):i gdzie napisałem że w tym samochodzie nie ma 5 biegów?
Pionek napisał(a):nie wiem nawet czy w TT nie było tylko 6 biegów, czy 5tki też?
Pionek napisał(a):W tym aucie 1,8 turbo silnik jest już z trochę innej ligi to już nie jest to zwykłe proste 150 koni
Pionek napisał(a):z podstawowym sprzęgłem
Pionek napisał(a):na wąskiej sondzie
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne AUDI