Witam serdecznie, proszę o pomoc tylko w sprawie oceny tego ogłoszenia. [link do oferty na Allegro wygasł] Wydaje się to być wszystko prawdziwe i nie przesadzone. niestety marne wyposażenie, ale za tą cenę nie ma tragedii ew. wszystko na własny użytek się w czasie dokupi.
Ogólnie z zewnątrz ok, fajne autko, zadbane BTW to i tak łapiesz za kluczyki i jedziesz na przegląd do aso
Przy 2.0tfsi miałeś multitronic - bezstopniowa, droga w naprawie (często kończyły się już przy 150kkm) i s-tronic, czyli w sumie zmodyfikowane dsg, tak samo drogie w naprawie ale troszkę bardziej wytrzymałe. Jeśli chcesz wiedzieć coś więcej to poszukaj na jakimś forum ałdi. Niestety, czasy automatów wytrzymujących całe "życie" auta bez zmiany oleju już dawno odeszły.
BTW masz też w niej silnik 2.0tfsi, niby poprawiony (jak prawie każdy silnik vag miliony razy) ale nie wiadomo jak to się bedzie zachowywało przy większych przebiegach
Pytanie jak serwisowane - co ile wymiana oleju w skrzyni. Skrzynia bardzo poprawiona względem początków multi. Nie wiadomo czy ktoś ją szanował ale może po jeździe próbnej będzie można coś wywnioskować. Silnik - zagadka.
Przeglądy aut przed zakupem, cała Polska - Oficjalny partner forumsamochodowe.pl
Witam ponownie, ja już po oględzinach, ze "specem" który dopatrzył się wycieku który mu coś złego zasygnalizował ale tutaj byśmy musieli już na aso jechać, poza tym mierzony miernikiem nie bity. Jednak bardzoo się obawiam tych 200kk kilometrów w tym multitronicu, 2 dni poświęciłem na czytanie i na 100 negatywnych komentarzy przypada 10 pozytyów, dodatkowo wchodząc na forum ałdi niestety jak wady skrzyni to właśnie multitronic. Mocno się nad tym zastanawiam, bo jednak to są masakryczne koszta - dowiadywałem się w ASO i w zwykłych serwisach od 5 do 11k.
Coraz bardziej chętnie patrze na tą AUDI - z USA, była bita jednak nie bardzo [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
+ zdjęcia co ten człowiek mi podesłał względem tego walnięcia "rozliczenie było pomiędzy PZU a ASO. Jednak spróbuję wyciągnąć historię auta z powyższą naprawą. Załączam zdjęcia, które służyły jako dokumentacja postępu napraw zrobione przez ASO." Więc nie wiem, czy po prostu przed tym walnięciem nie był walony jeszcze w USA bo wygląda tak, ajkby dodatkowo tył miał w Polsce walony, ale ciężko to zrozumieć.
+ wyciąg historii z ASO
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Ludzie narzekają, bo jak to, to się wymienia olej w skrzyni? I to jeszcze jakąś maszyną, a nie z Heńkiem w garażu i lejkiem? Nie wymieniają tylko kupują premium auta i potem zdziwienie. Nigdy nie wiesz co kupisz, także jest ryzyko, nie dość że silnik to jeszcze skrzynia.
W rodzinie było Punto I 1.2 ze skrzynią bezstopniową CVT. Chodziło ok. Ktoś postanowił wymienić olej po 18 latach i filtr we własnym zakresie. 20k przebiegu i skrzynia poleciała
Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...
15 lat sukcesów marki Dacia Na rynku polskim marka znalazła ponad 180.000 nabywców. Największą popularnością cieszy się Dacia Duster, która w 2019 roku już po raz kolejny utrzymała pozycję lidera segmentu SUV i jest najchętniej wybieranym ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne AUDI
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.