Audi A4 B8 vs Ford Fiesta Mk 7

10 Sie 2015, 23:14

Jak koniecznie Audi to szukaj a4 ale b7. Silnik 1.8 Turbo, w b7 bodajże miał 163km. To jest jeszcze dobry silnik do którego jak będziesz musiała założysz gaz a nie nowe TFSI które biorą dużo oleju i gazu nie założysz :D
pabloo92
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 48
Miejscowość: Rybnik
Prawo jazdy: 20 05 2010
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW e39 / Audi A3 8p
Silnik: 3.0D++ / 2.0 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

11 Sie 2015, 07:56

Audi A8 jest piękne jak dla mnie tylko szkoda tych silników :/ Nie ma dobrych jednostek. Może zaryzykowałbym 2,0TDI CR po 2010r. ale nie sprawdzi się przy Twoim użytkowaniu - zapycha się filt cząstek stałych, dwumasa częściej pada, wtryskiwacze zalepiają się sadzą i nagarem, turbina chodzi niedogrzana albo nie zdarzy się schłodzić przy częstym wyłączaniu i włączaniu.
Ja tak używam auto i aż mi się serce kraja i myślę nad jakimś dobrym rowerkiem na ciepłe dni :D
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

11 Sie 2015, 11:00

dzida napisał(a):Audi A8
Chodziło Ci chyba o B8 :wink:
Zasadniczo można zamontować LPG do TFSI/FSI, ale pozostają dwie kwestie
1. Jest to nieuzasadnione ekonomicznie (bardzo droga instalacja, auto i tak spala dwa paliwa - wtryskuje co jakis czas benzynę, aby nie zapiekły się wtryski)
2. Pozostaje kwestia tego, że te silniki są, delikatnie mówiąc, kiepskie :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

11 Sie 2015, 11:06

tak tak, B8 - miałem napisać A4 B8 :mrgreen: Upał w pracy :?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

11 Sie 2015, 11:09

Ty pracuj a nie na forum siedzisz :P
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

11 Sie 2015, 11:12

To samo mi napisała dziewczyna :mrgreen:
Analizy pomiarów elektrycznych trzeba robić powoli :D
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

11 Sie 2015, 11:44

Dzida witaj w klubie :D też siedzę nad analizami pomiarów elektrycznych - nie możemy się spieszyć przy temu :lol:
pabloo92
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 48
Miejscowość: Rybnik
Prawo jazdy: 20 05 2010
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW e39 / Audi A3 8p
Silnik: 3.0D++ / 2.0 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

11 Sie 2015, 15:40

Eh... więc chyba pozostaje Fiesta w gazie...

ps. nie wiem co wszyscy chcą od tej Fiesty, szczególnie jeśli chodzi o facetów- każdy odradza!
bizneswoman
Nowicjusz
 
Posty: 14
Prawo jazdy: 01 12 2010
Auto: nie mam

11 Sie 2015, 15:54

Ewentualnie Ford Focus EcoBoost ?
bizneswoman
Nowicjusz
 
Posty: 14
Prawo jazdy: 01 12 2010
Auto: nie mam

11 Sie 2015, 15:54

dzida napisał(a):Może zaryzykowałbym 2,0TDI CR po 2010r. ale nie sprawdzi się przy Twoim użytkowaniu - zapycha się filt cząstek stałych, dwumasa częściej pada, wtryskiwacze zalepiają się sadzą i nagarem, turbina chodzi niedogrzana albo nie zdarzy się schłodzić przy częstym wyłączaniu i włączaniu.


Ostatni numer Motoru Octavia 2.0 TDI CR, przy 13 tysiącach kilometrów padł dwumas, przy 23 padła turbosprężarka (made in USA). Obie naprawy wykonane 'za darmo' na gwarancji, ale to bardzo źle świadczy o kontroli jakości w koncernie VAG. Prawdopodobnie skalkulowali sobie, że i tak większość osprzętu padnie po gwarancji i wyjdzie taniej niż dbać o jakość materiałów.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

11 Sie 2015, 16:54

czyli typowe
jutro zakupie i przeczytam, bo coś nagonka w prasie się zrobiła ostatnio na silniki VW - przejrzeli na oczy?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

11 Sie 2015, 17:33

Faceci nie lubią małych aut ktore nadają sie tylko do miasta. :)
Zobacz na astre która Ci polecałem...
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

11 Sie 2015, 19:08

Astry niestety wizualnie nie przemawiają do mnie:(

1. Czy są jakieś przeciwwskazania aby do Fiesty w automacie (rok 2008-2013) założyć gaz? I czy lepiej kupić z gazem czy założyć go sobie samemu?

2. Kiedy on (lpg) mi się zwróci przy założeniu, że miesięcznie robię 350 km?
(czy to się opłaca, czy lepiej pozostać w benzynie)
bizneswoman
Nowicjusz
 
Posty: 14
Prawo jazdy: 01 12 2010
Auto: nie mam

11 Sie 2015, 19:36

Fordy nigdy nie znosiły gazu dobrze w większości a w Fieście są ekoboosty, które nie do końca są sprawdzone, nie podchodzą pod gaz bo mają bezpośredni wtrysk. Poza tym instalka ta kosztuje 5-8k
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

11 Sie 2015, 21:17

Jak robisz miesięcznie 350km to czysta benzyna.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002