Audi A4 B8 vs Ford Fiesta Mk 7

13 Sie 2015, 19:35

Jeśli chodzi o Fiestę, mam 2 oferty które obserwuję... może ktoś się wypowie o jednej z nich?
opcja nr 1:
31 tys. km [link do mobile.de wygasł]

opcja nr 2:
91 tys km [link do mobile.de wygasł]

czy różnica w tym przypadku 30 a 90 tys km to dużo?
bizneswoman
Nowicjusz
 
Posty: 14
Prawo jazdy: 01 12 2010
Auto: nie mam

13 Sie 2015, 21:17

bizneswoman napisał(a):czy różnica w tym przypadku 30 a 90 tys km to dużo?
jeśli jeździł w nim idiota to mógł zajeździć i w 30tys :wink: nie ma zbytnio co patrzeć na przebieg, bo nie jest w zasadzie żadnym wyznacznikiem. Może z wyjątkiem kilkuletnich aut miejskich, które mają nalatane 150 czy więcej tys km - w tym wypadku jeździł nim handlowiec niskiego szczebla, który wiecznie się spieszy i nie dba o auto, acz i to się zmienia
Co do linków
1. Pewnie bardzo przyziemny argument, ale to wnętrze po bardzo niedługim czasie nie będzie wyglądać tak pięknie :D ogl jasne wnętrza nie są łatwe w użytkowaniu, ale te w autach segmentu B wyjątkowo - mimo wszystko niższej jakości tworzywa
2. Ten wg mnie lepszy, ale to pewnie przez bardziej męskie felgi i tapicerkę :roll:
Anyway, radzę przemyśleć ideę kupna auta miejskiego z automatem. Połączenie małego silniczka z niewielkim momentem obrotowym oraz skrzyni automatycznej o archaicznej budowie, która na pewno odbierze mu kilka km... No nie wiem :unsure:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14201
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

14 Sie 2015, 09:40

w automat bym się nie pchał, nie wiem dokładnie co tam siedzi ale pewnie jakiś pół automat o niskiej trwałości... W dodatku wyższe spalanie, gorsza dynamika.
Możesz rzucić też okiem na silnik 1.25 82KM :)
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

14 Sie 2015, 10:23

Koniu napisał(a):w automat bym się nie pchał, nie wiem dokładnie co tam siedzi ale pewnie jakiś pół automat o niskiej trwałości... W dodatku wyższe spalanie, gorsza dynamika.


Od 2010 w Fordach jest montowana dwusprzęgłówka Powershift, coś podobnego do DSG, ale z tego co widzę to te Fiesty to 2009.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

15 Sie 2015, 16:07

Ale co może być nie tak w związku z tym automatem? Dlaczego manual lepszy?

I bardzo proszę ocenić ten silnik:

Silnik 1.4 LTR. - 71 kW 16V KAT
bizneswoman
Nowicjusz
 
Posty: 14
Prawo jazdy: 01 12 2010
Auto: nie mam

15 Sie 2015, 16:23

Przecież Koniu napisał gorsze osiągi, większe spalanie i awaryjne bardziej niż manual. Powershift montiwany od 2010 jest lepszy.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002