Audi A4; Mitsubishi, Volvo czy Opel - który wybrać?!!

05 Lip 2006, 10:41

Chę kupić samochód w Niemczech w dieslu, za ok. 3.000 EU.
Nie wiem który wybrać.
Zastanawiam się nad Audi A4, Volvo V40, Opel Vectra/Omega lub Mitsubishi Carisma.
Rocznik 1996-1999
Zależy mi głównie na tym aby był mało awaryjny i na parę lat
Bardzo proszę o pomoc przy wyborze
karol.ina
 
0

05 Lip 2006, 15:01

Ja wybralbym Audi, ew.Omega :wink:
P.S to raczej powinno być w dziale ,,jakie auto kupić''
Pozdro.
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska
0

05 Lip 2006, 19:19

karol.ina napisał(a):Chę kupić samochód w Niemczech w dieslu, za ok. 3.000 EU. Nie wiem który wybrać. Zastanawiam się nad Audi A4, Volvo V40, Opel Vectra/Omega lub Mitsubishi Carisma. Rocznik 1996-1999. Zależy mi głównie na tym aby był mało awaryjny i na parę lat. Bardzo proszę o pomoc przy wyborze
Witam,
Jeżeli miałbym do wyboru takie auta to wybrałbym Audi albo Volvo, ale niestety za taką sumę będzie cieżko kupić te autka w takich latach jak napisałeś, no może '96 udało by sie uchodzić. Lepszym rozwiązaniem za takie pieniądze byłby wybór z pozostałych samochodów które wymieniłeś i tu myśle że dobrą opcja byłaby Omega rocznik jakiś '97 może udało by się kupić. Miałem takie autko i mogę powiedzieć że jest bardzo komfortowe i dobrze wykończone w środku i przyjemnie się jeździ mając takie pieniądze na samochód to dobry wybór ;) choć nie jest to auto bezawaryjne :?
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5298
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
0

05 Lip 2006, 23:03

3 tyś euro to starczy niestety na dobrego opla z tych lat
pozdro 8)
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 754
Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam
0

07 Lip 2006, 11:00

Wobec tego najprawdopodobniej zdecyduje sie na Omegę B - diesel
Tylko mam pytanie - wyczytałam że mogą być kłopoty z silnikami które były produkowane w Hiszpanii - w jaki sposób mogę poznać które są robione w Hiszpanii :)
Pozdrawiam
karol.ina
 
0

07 Lip 2006, 14:49

Jak rozpoznać hm...
Będzie ciężko ale generalnie te co były produkowane w hiszpanii przeważnie padały po przebiegu około 150tyś.km i trzeba było robić remoncik, a te które nie padły to chodziły i nic z nimi się nie działo. Warto jest dokładnie się przyjrzeć silnikowi... Pozdro.
Mikosz
 
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...

07 Lip 2006, 16:11

to niepada silnik tylko pompa wtryskowa,czy to z hiszpanii czy z niemiec :(
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 754
Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam
1

07 Lip 2006, 19:41

grzestv napisał(a):to niepada silnik tylko pompa wtryskowa,czy to z hiszpanii czy z niemiec :(
To fakt tez słyszałem że tak się dzieje, ale że silniki produkowane w Niemczech mają bardziej odporne na padanie pompy ;), a te z Hispanii właśnie jak przejeżdżą te 150tyś.km i pompa w tym czasie nie padnie to będą jeździły dalej :)
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5298
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
0

07 Lip 2006, 21:27

hmm....
jeszcze niezdażyło mi się(a zdiagnozowałem ich DUŻO),żeby więcej przejeździły jak 150-190 tyś.także niema zasady czy z niemiec czy z hiszpanii.
pozdro 8)
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 754
Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam
0

17 Lip 2006, 17:10

karol.ina napisał(a):Chę kupić samochód w Niemczech w dieslu, za ok. 3.000 EU.
Nie wiem który wybrać.
Zastanawiam się nad Audi A4, Volvo V40, Opel Vectra/Omega lub Mitsubishi Carisma.
Rocznik 1996-1999
Zależy mi głównie na tym aby był mało awaryjny i na parę lat
Bardzo proszę o pomoc przy wyborze


=====bur===========>
Wprawdzie nie znam sie na Diesalch - bo nigdy takiego silnika w samochodzie- JESZCZE nie mialem,ale mialem je na yachcie i w traktorze4x4! yacht z 68 r stalowy szwedzki mial silnik Yanmar -czyli Mitsubishi- i jeszzce w chwili sprzedarzy w 95 r. chodzil bez zarzutu!( ciekawe,ze szwedzki yacht nie zainstalowal "Volvo penta?) a moze go mial i zdechl wiec nastepny wlasciciel zainstalowal wlasciwy..??A Traktor byl Kubota- wiec nie ma pytan- gdyz wszystko co japonskie jest niezrownane- nawet gdy jest to tylko europejska licencja! Gozrej gdy to jest japiec w wykonaniu nemeckicm,belgijskim ect!
-------------------------------------------------------------------------------------

Przeto nie wiem jaki ma silnik owa Carisma ( przypuszczam ze to silnik franc firmy"Engenior"- wziety od Renault..,poj 1,8 l..??
Nigdy nie slyszalem niczego zlego o silnikach Diesla francuzkich- natomiast weiele zlego slyszalem o Oplowaskich silnikach Diesla!
Najgorsze w silnikach pochodzenia nemeckiego sa wlasnie pompy tlokowe- zamiast jak maja francuzi i anglicy w Perkinsie wirowe!
tazke wszystkie Japce maja wirowe-----------------------------
Podobnie jest z Volvo 40- - jako ze starsze modele Volvo- nalezaly do koncernu Mitsubishi ( wraz z Mercedesem z tych lat) wiec moga miec taki sam silnik- tak jak maja te sama karoserie i inne podzespoly Mitsubishi!
-----------------------------------------------------------------------------------
3 tys Euro w UE to zadne pieniadze- wiec mozna za to dostac juz bardzo stary zdezelowany pojazd! Tutaj wiec nie ma znaczenia ktory sie wybierze - bo grat jest gratem obojetnie z jakim znaczkiem!
Ponadto nie ma sam z 96 r ktorym moznaby by jezdzic nie zrobiwszy wpierw wszystkiego czego nie zrobil ostatni wlasciciel: jest to zwykle tylko sevicowa wymiana wyposazenia ,podzespolow ale to duzy wydatek,zwlaszcza gdy trzeba to robic u mechanika zamiast samemu!
bardzo mozliwe ,ze przekraczajacy kwote zakupu!

Nie znam cen w komunePL ani unjnych na takie podstawowe servicowe elementy - ale nawet w USA w tak starym samochodzie trzeba wymienic:
-a teleskopy,
-b wszystkie paski z paskiem lancuchem rozrzadu, wlacznie
-c obawiam sie,ze takze turbine u Diesla( a to w USA koszt 1000$- srednio)
- d napewno wszystkie klocki i okladziny hamulcowe- zwykle bywa,ze i zardzewialy zacisk ham,czasem tarcze,
-e Wszystkie plyny i oleje,wycieraczki do szyb,
-f bardzo mozliwe ,iz niedawno byly wimieniane przeguby polosi...? a jesli nie...? to znowu powazny koszt
-g najpewniej zwrotnice kulowe przedniego zaw oraz koncowki drazkow kierowniczych...
-f napewno pompe wodna
itp

Burus
Burus
burus
Początkujący
 
Posty: 52
Miejscowość: USA
0

12 Wrz 2006, 15:07

Ja bym wybral audi A4, ale tylko zza granicy bo u nas nie ma raczej okazji i wszystkie z silnikami TDI maja przebieg powyzej 150000km.

Co do omegi to wadliwe pompy maja chyba silniki ISUZU 2.2DTI ktore byly montowane w nowszych wersjach. Polecal bym 2.5TD (silnik bmw) tez zza granicy bo u nas to same przebiegi powyzej 150000km :|.

Volvo tez nawet fajny wozik mozna poszukac jakichs okazji :), przede wszystkim bardzo bezpieczny. Ale te s40 ktore maja silniki diesla sa najczesciej tylko 90-konne, a to wedlug mnie nie jest za duzo jesli chodzi o szybsza jazde :P.

Mitsubishi najgorsze wedlug mnie :/. Malo ich chyba jezdzi z dieslami, nie sa to chyba za mocne jednostki i maja duze przebiegi :(

Tu kilka takich autek ktore sa u nas :) :

[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
(zadnych fajnych audi nie znalazlem :P)
TrakTor
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 69
0