Audi a4b5 na pierwsze auto?

14 Kwi 2016, 22:51

Emejcz napisał(a):Ja wiem, że kupujący to idioci, cały czas patrzą na przebieg i żeby stał klekot co ma 150 tys. i obok niego zadbany co ma 400 to i tak wezmą tego pierwszego itp. Ale co to ma wszystko za związek z tematem "Audi A4b5 na pierwsze auto" ??? Czy to, że kupujący to idioci oznacza, że autor tematu ma sobie nie kupować aut z grupy VAG? No sorry, nie potrafisz sprecyzować o co ci chodzi to tak się później dzieje.


No i powiedz czy Ty nie masz problemu z rozumowaniem :D :?:
U góry jest Twój cytat a na dole mój
Napisałem że:

szybki napisał(a):Tak dla Twojej wiadomości to auta niemieckie które są zwyklakami są za normalne pieniążki niesprzedawalne . Cały problem polega na tym że masz coś w co łożysz kasę a i tak klient docelowy czyli Janusz wybierze najtańszą ofertę na alledrogo. I nie wytłumaczysz mu że przebieg 5km dziennie na diesla to za mało albo że naprawiłeś zawieszenie za 1,5k bo 3/4 ofert jest tańszych. Nie wspomnę już o takich wynalazkach jak a8/touareg które są w tak śmiesznych cenach że aż boli.


Czyli co z tego wynika::::

Że jak kupisz a4b5 na pierwsze auto, zadbasz o nie tak od serca a nie tak jak Ty radziłeś to przy sprzedaży nie odzyskasz nawet procentu tego co włożyłeś...
Kumasz???

Potwierdziłeś to co ja napisałem wcześniej a zaprzeczyłeś Panu Lavato i sam sobie... :ok:

Więc jak używasz marki nie skierowane do Januszy to przynajmniej zaoszczędzisz nerwów przy odsprzedaży i nie będziesz trząsł portkami po przejechaniu 40tyś.km. czy to ten moment na następny remont zawiasu czy jeszcze nie...

A ja w pupie ma filozofie nad populusem za 10k. ma być wygodny, oszczędny i się nie psuć dlatego jak ktoś by mi powiedział że co 80tyś.km. mam robić zawieszenie to bym go wyśmiał... już nie mówiąc o całym instruktarzu co i jak odkręcić, ulepić żeby działało.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Kwi 2016, 06:03

Ale typowy Janusz 80 tysięcy zrobi w 8 lat. Podam przykład właściciela B5FL z 1.9 TDI. W 7 lat zrobił 60 tys.km, dbał o auto, ale już więcej diesla nie chce. Spalanie zimą w mieście to 10l, a niedługo jeszcze do wymiany sprzęgło z dwumasą za 2 tysiące... I tu właśnie widać, że Polak nie pomyśli jakie auto pasuje do jego użytkowania tylko wybiera A3/Golfa lub A4/Passata. Jak dojdzie mu wymiana zawieszenia to nici z oszczędności.
Ja nie polecałbym VAGa właśnie ze względu na sytuację na rynku, A4B5 to dobre auto, ale ze względu na opinię marki, 90% aut w ogłoszeniach jest w kiepskim stanie, a to co w dobrym jest mega drogie.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

15 Kwi 2016, 07:19

Niestety to prawda. Prawie wszystkie na allegro to szroty do których w ogóle nie warto jechać.
Emejcz
Początkujący
 
Posty: 126
Miejscowość: Łódź
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: A4 B5 FL
Silnik: 1.8t 150KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

15 Kwi 2016, 10:04

Emejcz napisał(a):No to jest fajna jednostka, przeglądałem swego czasu specyfikację, ale ze względu na pojemność odpuściłem. Nie wychodzi lepiej brać 320i? Widzę jest taki. Trochę mniejszy moment, ale moc i przyśpieszenie to samo.

Jako szybsza alternatywa dla A4 B5 1,8T będzie 323i, ponieważ są tańsze. Wersja 320i o tej samej mocy to wersja po lifcie (czyt. droższa). Podobne osiągi i spalanie do 1,8T/150KM zapewnia 320i przed liftem (150KM)
323i ma silnik 2,5l, który jest bardzo udaną jednostką
320i po lifcie ma silnik 2,2l, który też jest udany ale np. ma już Vanosa
BMW ma jeszcze taką zaletę, że lepiej się prowadzi i... dźwięk silnika - wg mnie warte to jest większej pojemności :D

Oczywiście jednemu bardziej przypasuje Audi innemu BMW ze względu na całkowicie rożne charaktery samochodów dlatego nie wskazuję faworyta, a alternatywę :)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

15 Kwi 2016, 13:13

dzida napisał(a):Jako szybsza alternatywa dla A4 B5 1,8T będzie 323i, ponieważ są tańsze. Wersja 320i o tej samej mocy to wersja po lifcie (czyt. droższa). Podobne osiągi i spalanie do 1,8T/150KM zapewnia 320i przed liftem (150KM)
323i ma silnik 2,5l, który jest bardzo udaną jednostką
320i po lifcie ma silnik 2,2l, który też jest udany ale np. ma już Vanosa
BMW ma jeszcze taką zaletę, że lepiej się prowadzi i... dźwięk silnika - wg mnie warte to jest większej pojemności :D

320i jest mułowaty i jedzie gorzej od 1.8T 150km w budzie A4 czy Passata. Generalnie jak dla mnie szkoda zachodu na 320i w budzie e46, a nawet e36(miałem e36 z tym silnikiem), jeśli nie wiele droższe 323I zapewnia dużo lepsze osiągi, przy podobnym spalaniu i kosztach utrzymania.
Druga sprawa- silnik M54B22, czyli 2.2 170km był montowany już chwilę przed liftingiem e46.
No i wszystkie rzędowe szóstki w e46 mają podwójnego vanosa, więc w M54 nie była to żadna nowość. M54 najbardziej cierpi z powodu apetytu na olej.
pkc
Zaawansowany
 
Posty: 715
Prawo jazdy: 10 08 2004
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E36 Audi A4 B8
Silnik: 328i 2.0TFSI

15 Kwi 2016, 13:45

pkc napisał(a):No i wszystkie rzędowe szóstki w e46 mają podwójnego vanosa,

to byłem w lekkim błędzie, bo myślałem, że 323i i 328i go jeszcze nie miały i dlatego są uznawane za najlepsze wersje :?
Wiem, że 2,2 był montowany przed liftem (szczególnie dużo ich w coupe, które przeszło później lifting) ale nie chciałem robić zamieszania :)
Też jestem zdania, że szkoda zachodu na 320i jak mamy 323i :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Jak bezpiecznie zaplanować wyjazd na narty?
    Dzięki zniesieniu części obostrzeń można już wybrać się na narty. W jaki sposób bezpiecznie przewozić sprzęt, jak dostosować styl jazdy do zimowych warunków i co warto ze sobą spakować na podróż w góry. ...

15 Kwi 2016, 18:47

dzida napisał(a):to byłem w lekkim błędzie, bo myślałem, że 323i i 328i go jeszcze nie miały i dlatego są uznawane za najlepsze wersje :?

Już w e36 większość rzędowych silników posiada vanosa, także wprowadzenie silnika M54 nic tu nie zmieniło :)
pkc
Zaawansowany
 
Posty: 715
Prawo jazdy: 10 08 2004
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E36 Audi A4 B8
Silnik: 328i 2.0TFSI