Audi A5 1.8 TFSI Multitronic

02 Maj 2023, 17:25

Prosto, krótko i na temat:
Audi A5 1.8 TFSI Multitronic 8T
Rok: 2014
Przebieg: 177.000km
Silnik: 1.8 170KM

1. Czy warto się pchać w tę jednostkę silnikową, jeżeli nie to dlaczego?
2. Jak wygląda realne spalanie?
Marek202
Nowicjusz
 
Posty: 33

02 Maj 2023, 17:46

Multitronic i ten przebieg hmmmm będzie grubo :ok:
No i bym przejechał się tym czymś bo w hybrydowym Priusie 1,5 wytłumaczysz się bezawaryjnością i niskim spalaniem a tu już nie za bardzo :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11026
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Maj 2023, 17:48

Dzięki uprzejmie szybki, za szybką odpowiedź! :D

Pozdrawiam 8)
Marek202
Nowicjusz
 
Posty: 33

02 Maj 2023, 18:54

Szukaj opcji silnikowych "już poprawionych" z manualem/automatem/DSG.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11026
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Maj 2023, 19:08

Jeżeli mowa o Audi A5 to od którego roku sprawdzać modele?

Wiem, że A3 8v 2.0 TFSI, szczególnie te z USA mają tą poprawioną jednostkę, na tym moja wiedza się kończy.
Marek202
Nowicjusz
 
Posty: 33

03 Maj 2023, 09:13

Ogólnie mówią że wszystkie prócz tych pierwszych są poprawione, który byś nie wymienił to jest coś poprawione a prawda jest taka że poza fajnymi osiągami te silniki nie posiadają więcej plusów i z którego roku by nie był to stoi po mechanikach.
Chcesz a5 weź sobie 2.0tdi i będziesz miał względny spokój
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16709
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

06 Maj 2023, 08:23

Myślałem jeszcze o A3 8V 2.0 zza oceanu z silnikiem 3gen.
Z drugiej strony, żeby już nie tworzyć nowego tematu...
Jaguar XE 2.0 rok 2017 z USA, jak z awaryjnością w tych modelach?
Marek202
Nowicjusz
 
Posty: 33