Witam!
Po wymianie gumy na przegubie,swieci mi sie teraz kontrolka od ABS,dodam ze nigdy wcześniej nie było problemu z abeesem.
Gdzie moglem popelnic blad i czy moge tak jeżdzic aby nic nie uszkodzic.
Prosze o pomoc!
Pozdrawiam.
Mysle ze troche mam pojecia od dawna brudze sie w smarach,nie jeden silnik sie juz rozpolowilo i skreciło itp, a tak po zatym wymienialem juz gume z drudiej strony kilka miesiecy wczesniej i bylo wszystko OK, dlatego dziwi mnie czemu teraz jest problem z kontrolka ABS!!!
[ Dodano: 13 Listopad 2010, 20:46 ] półośkę wyciągałeś czy mieniałeś na samochodzie
[ Dodano: 13 Listopad 2010, 20:53 ] ja ci coś powiem ja jestem mechanikiem pracuje w jednym zakładzie dużym gdzie nos stop mam robotę pracuje 10 lat i ani razu coś takiego się nie stało nie wiem może to zbieg okoliczności czasami tak bywa albo coś uszkodziłeś przewód wieniec albo czujnik abs a jeżeli nie to musisz sprawdzić na komputer a komputer pokaże który czujnik jest zepsuty i zobaczysz co zepsułeś
wlasnie nie wiem, jutro jeszcze bede grzebał, przyznam ze na skrecenie tego co porozkrecalem mialem tylko 20min wiec moglem cos uszkodzic ale teraz tak sobie mysle gdy nabijalem przegub nowym smarem wszystko bylo opaprane i moze czujnik jest zalepiony smarem?
Tak to jest jak sie czlowiek spieszy...
Podatek od środków transportu – co warto wiedzieć? Posiadanie pojazdu wiąże się zarówno z kosztami jego utrzymania, jak i istotnymi obowiązkami podatkowymi. Niektóre środki transportu wymagają uregulowania specjalnego podatku, który może być istotnym ...
Honda NSX Pierwsza generacja Hondy NSX była autem niezwykłym. Przełomowe nadwozie wykonane w całości z lekkiego aluminium, silnik V6 znajdujący się za plecami kierowcy i niezwykłe właściwości jezdne wywoływały zachwyt. NSX powróciło ...