Mam problem dotyczący ustawienia dawki paliwa otóż po podłączeniu użądzenia vag chcę ustawić kąt wtrysku paliwa i jego dawkę, ale nie wczytuje mi ten program bo silnik ma odcięcie na pompie sterującej. Gdzie znajduje się czujnik tkz. OP??? I co radzicie mi z tym zrobić???
Czyli tak chodzi Ci o zawór odcinający, w silniku 1.9 tdi o kodzie silnika AVG 1999 raku?? Tyle że z tego co przeglądam programik Twoje auto ma 110 km nie 115, bo 115 były już na pompowtryskach. Zawór ten znajduje sie w pompie Funkcja: Zawór magnetycznym steruje zaworem, który otwiera lub zamyka dopływ paliwa do pompy paliwowej wysokociśnieniowej. Szybka kontrola: Sprawdzanie wtyczek: Sprawdzić wtyczki i w razie potrzeby oczyścić lub naprawić, aby zapewnić dobre połączenie. Pomiar rezystancji: Wyłączyć zapłon. Zdjąć kabel z zaworu magnetycznego. Zmierzyć rezystancję między zaworem magnetycznym i biegunem ujemnym akumulatora. Porównać wartość z zadaną rezystancją. Sprawdzanie napięcia zasilania: Wyłączyć zapłon. Zdjąć kabel z zaworu magnetycznego. Włączyć zapłon i zmierzyć napięcie między kablem i biegunem ujemnym akumulatora. Napięcie powinno odpowiadać napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, sprawdzić okablowanie. Sprawdzanie przyłącza sterowników: Wyłączyć zapłon. Zdjąć kabel z zaworu magnetycznego i wtyczkę ze sterownika. Zmierzyć rezystancję między kablem i odpowiednim zaciskiem wtyczki sterownika. Powinna wynosić < 1 oma. Jeśli tak nie jest, sprawdzić okablowanie."
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
Ostatnio edytowany przez przemek217 30 Wrz 2012, 09:28, edytowano w sumie 3 razy
Świat samochodów elektrycznych i hybrydowych według Skody Coraz więcej kierowców rozważa zakup samochodu elektrycznego lub hybrydowego. Świat aut z nisko- lub bezemisyjnym napędem jest fascynujący, ale jednocześnie zagadnienia związane z akumulatorami, procesem ładowania ...
kompletnie z niczym się nie łączy brak jakiejkolwiek komunikacji, przepraszam za niedociągnięcia, w sprawie tego vaga ponieważ nie mam go przy sobie, pompiaż mówił o tym żeby to zrobić.
To pompiarz ma kiepski sprzęt, chyba że gniazdo jest odcięte;) podpinam samochody już około 3 lat i nie spotkałem sie jeszcze z żadnym takim przypadkiem w grupie VW. Pomp raczej nie ustawiam tylko robię diagnozę ale nie ma takiej możliwości żeby nie dało sie podłączyć, niech pompiarz sprawdzi bezpieczniki i wtyk komputera, później napięcie w gnieździe OBD , pin 16ty w gnieździe to +, pin 5 masa sygnałowa (-), pin 4 masa nadwozia (-).
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.