S40 96r Bardzo niskie ładowanie

04 Paź 2012, 17:13

miesiąc temu spr napięcie miernikiem i bez obciążenia mialem 14,5V a zpełnym obiążeniem 14,4V
a spr dzisiaj i mnie zdziwiło i to bardzo
bez obciążenia 13,9 - 14,0V max przedtem bylo 14,5V-14,55V
a jak wlaczylem klime, dmuchawe na maxa, św długie, przeciwmgielne, ogrzewanie szyb i lusterek to tylko 12,45-12,5V a bylo 14,4V

na samej klimie i dmuchawie 13,60-13,75 a powinno byc kolo 14,5V
kontrolka od ladowania nie świeci sie

skąd takie spadki? alternator do wymiany?

aha i jak miesiac temu spr to odrazu mialem np 14,5 a jak ustatnio spr to na mierniku na wyświetlaczu najpierw pokazuje 13 i rosnie stopniowo np do 14 a jak wlacze wszystkie odbiorniki to tez spada stopniowo az do 12,4

pozdr
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

04 Paź 2012, 18:25

piotrauto napisał(a):skąd takie spadki? alternator do wymiany?

Nie-samochod do wymiany.... :!: :!: :mrgreen:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

04 Paź 2012, 19:16

pytam sie powaznie panowie a nie sobie zarty robicie
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

05 Paź 2012, 10:09

spr jeszcze dzisiaj i przed odpaleniem mam 12,3V jak odpalilem bylo 14,45V czyli ok bez obciążenia, odpalilem mijania 14,3V czyli ok, a jak dalem jeszcze dlugie, ogrzewanie szyb lusterek, przeciwmgielne, klime i dmuchawe na maxa to spadlo do 12,4V i zauwazylem ze jak wiatrak od klimy chodzi to 12,4 a jak sie wylacza to odrazu wzrasta do 13,2V i znów sie wlaczy to spada do 12,4 czyli co?
aha i jak po 5min pracy silnika znów wszystko powylaczalem to juz nie mialem 14,45 a tylko 14,2V a na mijaniach równe 14V
Czyli jak to interpretowac?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931