AUDI A6 C4 PIERWSZE AUTO OFERTA DO OCENY

07 Mar 2015, 19:26

WItam, zastanawiam sie nad zakupem Audi A6 C4, byloby to moje pierwsze auto. Mam 18 lat i samochod bylby wykorzystywany przez najblizsze niecale poltora roku tylko weekendowo, wiec kilometrow nie byloby duzo robionych. Nie jestem typem debila, ktory w samochodzie leczy swoje ego. Tylko teraz pytanie czy jest sens te moje ciezko zarobione pieniadze wylozyc w takie audi czy lepiej kupic cos nowszego. Konkretnie mysle o takim:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Jestem laikiem jezeli chodzi o ogloszenia samochodowego, jak i o samochody, wiec powiedzcie mi czy w tym ogloszeniu jest jakis haczyk etc? :)

Pozdrawiam
fielmann
Nowicjusz

Auto: Nie mam

08 Mar 2015, 08:46

Auto z Włoch w takim stanie? Przecież tam nie dba się o auta.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

08 Mar 2015, 08:59

Bylem przekonany, ze literka I na tablicach to Austria :).
fielmann
Nowicjusz

Auto: Nie mam

08 Mar 2015, 09:07

Austria ma A,I to Włochy bo wkońcu Italy.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

08 Mar 2015, 10:59

zawsze się mógł trafić jakiś pedant we Włoszech, bo wiadomo Polacy też nie są wszyscy tacy sami :yes: Jednak raczej nastawiałbym się na nieuczciwego handlarza :D
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010