
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
proboschcz napisał(a):Widać ze słyszysz dzwony tylko nie wiesz w którym kościele.
KAŻDE V w A6C5 do wymiant rozrządu wymaga sciągania przodu.
Wycieki z Vek audi są w 99% spowodowane niesprawnym ukladem odmy i zatkanym ezektorem.
Wycieki praktycznie nie do usunięcia? BZDURA!!!!
Wystarczy zmienić mechanika który umie czytać ze zrozumieniem tekstu. Opisów rozwiązań problemu w sieci jest mnóstwo.
Padające cewki? i na to jest patent. Poczytaj forum A6klub
3.0 to calkiem fajny silnik.
Sam jeżdzę 2,8 ALG którego uszcelnienie robiłem sam . Przelatałem 100k i nic nie cieknie. Temat zawiasu /wielowahacza to temat rzeka. testowałem praktycznie wszystkie rozwiązania i o dziwo najlepsze jest jedno z najtańszych na rynku, ale jest o tym głośno na forum a6 - wystarczy poczytać.
zeby nie było - mam jeszcze E10 2.0D 97 Rav4 2,0 2005 a na V-kach camry zjadłem zęby. Sam osobiście a nie kolega ma , kolega powiedział...
I mówię jak jest a nie podobno....
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne AUDI