Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
boryka się on co prawda z korozją rantów drzwi ale ma ona wpływ na estetykę a nie na bezpieczeństwo i dość łatwo jej zaradzić.W twojej wypowiedzi jest rozbieżność "nie mam zaufania do oplowskich diesli"i "nie wiem nic o cdti opla"pomyśl co piszesz!komandor napisał(a):Ale jakos nie mam zaufania do oplowskich diesli.... Moze jeszcze isuzu (ale to tylko 1,7).. Nie wiem nic o cdti opla, o 2.2 dti w sumie tez nie wiele .... ZA to wiele o 1.9 tdi bo to sa jednostki jak piszecie - kultowe w obecnej dobie i czesci do nich tanie, serwis nie drogi i kazdy nawet sredni mechanik poradzi sobie z takim autem...
O Fordach sie naczytalem sporo .... Diesle sa odradzane, zwlaszcza tdci, nie wiem natomiast czym sie rozni tdci od tddi bo w ogole sie w tym temacie nie orientowalem... Generalnie wnetrze audi mimo ze starsze i oklepane pasuje mi bardziej niz fordowskie i oplowskie - moze to rzecz gustu, moze ergonomii mi potrzebnej... W audi podoba mi sie wygoda i komfort jaki daja fotele ... To auto jest stworzone do tras...
A z tym kupowaniem Jasiek to chyba jest jednak tak - jak masz auto pewne to kupujesz i mniej patrzysz na wiek tylko na stan.. Obawiam sie ze vectr zajezdzonych bedzie rownie duzo co audi.... a wpakowac sie w ruine - na to mnie na pewno nie stac..
ACSznycel napisał(a):No może nie do końca dasz 3-4 tys. zł za wymianę silnika (chyba że oplowskie silniki są znacznie tańsze od tych toyoty), sam silnik kupisz faktycznie za 3-4tys., ale robocizna, wymiana kilku innych rzeczy (osprzęt, rozrząd), potem zapewne okaże się że coś jeszcze nie działa (w moim przypadku bodajże pompa paliwa czy inne ustrojstwo dozujące paliwo) i koszt zamknie się w okolicach 6-7 tys. (w zeszłe wakacje wymieniałem d4d w Corolli gdyż przez rok śmigał bez oleju - samochód firmowy hehe ) poza tym po wymianie nie będzie całokształt działał już tak dobrze (chłopaki wymienili go naprawdę dobrze, a i tak przy ostrym butowaniu było czuć na ułamek sekundy spadek mocy jakbym zdjął nogę z gazu na moment przy około 3tys. obrotów, nikt nie wiedział jaka przyczyna)