Auto na początek dla młodego kierowcy...

01 Mar 2010, 15:37

Witam jestem młodym kierowcą prawo jazdy mam zaledwie niecały rok poszukuje jakiegoś taniego autka do 2-3 tys. Kieruje sie tym żeby autko było mało litrażowe, musi być tanie w eksploatacji i mało palić. Chodzi też o składki OC bo wiadomo młodzi kierowcy płacą większe. Myśle nad: VW Polo, Golf 2, Ford Fiesta, Fiat Uno... które z tych aut byście mi polecili lub też nasunęli inne pomysły. Z góry dziękuje za posty ;)
Mikul
Nowicjusz

Miejscowość: Jastrzębie Zdrój

01 Mar 2010, 16:46

Ja moge jeszcze polecić Fiata CC 900,bardzo przyjemne autko wsam raz dla młodego drivera,na dojazdy do szkoły,pracy itp.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

01 Mar 2010, 19:23

tez polecam cc za 3 tys kupisz igłe
arteksaxo
Nowicjusz

Miejscowość: kraków

01 Mar 2010, 19:49

arteksaxo napisał(a): cc za 3 tys kupisz igłe
taaaa byle jej kółka nie odpadły :mrgreen: nie przesadzajcie bo za 3 tysie ni kupisz auta do którego nie trzeba dołożyć (i to często dość dużo)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

01 Mar 2010, 20:29

Zawsze jak kupimy używane auto to zawsze sie cos dołoży prędzej czy póżniej.A CC do 3tys wydaje mi sie że bez problemu znajdzie zadbany egzemplarz.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

01 Mar 2010, 22:23

tez bym sie sklanial ku cc900 ewentualnie jakies uno 1.0 z gazem na wyscigi nie pojedziesz ale tanio bedziesz smigac czesci tanie i ogolno dostepne
tower
tower
Początkujący

Miejscowość: kalisz

01 Mar 2010, 23:17