Nesil napisał(a):Merca nie biorę nawet pod uwagę.
A 5tka e-60? Segment niżej, ale też ciekawe auto, tylko czy kupie do 40 tyś zadbanego 3.0 diesla?
Merce generalnie to jeżdżące salonu do herbaty... A już na bank w porównaniu do np. BMW. Co więcej w porównaniu do starszych modeli ich trwałość pozostawia sporo do życzenia. Wcale Ci się nie dziwie...
45k To jest dobry budżet na E60, zależy też jaki przewidujesz do niej pakiet startowy. W sensie ile na ten pakiet masz zaklepanej gotówki (nie liczę oczywiście pieniędzy na sam samochód)??? Generalnie E60 to w tym momencie ulubiony towar handlarzy. Trzeba się przebić przez sporą barierę sprowadzanego złomu na allegro. E60 z niemiec to najczęściej -> powypadkowe, "potaxówkowe" lub jedno i drugie.
Jeśli już to szukaj tylko krajowych i w miarę możliwości od pierwszego właściciela (jak się uda ale to już mniej istotne niż krajowa).Ale -> Jeżeli piszesz że nie jesteś laikiem w motoryzacji i coś o tym wiesz. Jesteś w stanie gdzieś podjechać żeby obejrzeć to E60... To możesz spróbować... A nóż-widelec trafisz.
BK1928 napisał(a):A może by tak coś sportowego.
BMW E46 M3.
Samochód dobry jednak najmniejszy z dotychczas wymienionych. Jednak jego eksploatacja (jak właściwie wszystkich M-power'ów) czyści portfel w mgnieniu oka. Serwis 5-letniego BMW jest sporo droższy od serwisu 15-letniego . W M-power'ach tej różnicy praktycznie nie ma. Serwis takiej M3 5-letniej nie kosztuje wcale dużo więcej niż 15-letniej. Już pomijając fakt o ile droższy jest serwis M-power'ów od zwyczajnej BM'ki.
No i kupując E46 M3 za 40k radzę od razu odłożyć sobie drugie tyle na "pakiet startowy" (serwis w pierwszym roku) do tego samochodu, brawo
.
BK1928 napisał(a):Ze spokojem starczy na ładną E60.
Znajdź autorowi ładną i zadbaną E60 530d w jego okolicy która będzie miała w wyposażeniu więcej niż nawiew na nogi i szybę. Na pewno będzie Ci bardzo wdzięczny. Ja poczekam na jego komentarz jak wróci z oględzin. Nie będę teraz NIC komentować, poczekam na konkretne info
...
Pozdrawiam
.