Audi czy Bmw do 20k?

24 Sty 2016, 22:21

Witam i pozdrawiam :)
Więc zacznę temat tak: chcę kupić audi lub bmw do 20kzł lecz mam kilka dylematów. Rzecz pierwsza zastanawiam się jaki silnik wybrać i na jakie paliwo jeżdzić. (zaznacznę, że jestem zielony w motoryzacji.) Obecnie mam Astre II 1.7 isuzu. i mam zamiar niedługo ją sprzedać i dołożyć do przyszłego samochodu. Obecnie robię średnio 1000km/msc ale za pół roku kończę studia i sporo km mi odejdzie. Do pracy średnio mam 360km/msc + dojazdy do dziewczyny więc do 500km będę robić miesięcznie co za tym idzie diesel już mi się średnio widzi aczkolwiek słyszałem bardzo dobre opinie na temat 1.9d w audi. Chciałbym byście mi poradzili jaki samochód kupić
do pracy mam 12km w jedna stronę z czego 3km to miasto.
Jestem dosyć wysoki(194cm) więc astra jest dla mnie troszkę mało wygodna chyba, że usiądę na sportowo(fotel mocno w tył aby kolanami po kierownicy nie bić). Audi jakie mnie interesuje to A4 B6 w sedanie i myślę aby kupić w dieselku 1.9 z racji na dobre opinie i małe spalanie (mam cenę 3zł za litr) jednak boję się, że będzie jeździć niedogrzana i będę musiał odwiedzić mechanika. Drugi silnik jaki interesuję mnie w Audi to 1.8T ale w benzynie ma duże spalanie. Nie należę do pizdowników także wyjdzie ekonomiczna jazda ale jeżeli kupię w PB to wstawie gaz. Słyszałem, że powstały instalację, które podają ciekły gaz i nie niszczy tak silnika. Oba samochody kupiłbym do 20k, z tym że na gaz bym dozbierał w przyszłości. Również podobają mi się bmki piątki z tym, że ogólnie sporo osób źle ocenia te samochody za całokształt. Ewentualnie kupiłbym mercedesa za tę kwotę ale spotkałem się z opiniami iż merce robili słabe na benzynę. Troszkę chaotycznie napisałem wszystko ale myślę, że idzie się połapać. Stworzyłem nowy temat z racji na datę i typowy mój przykład dojazdów itp. POZDRAWIAM i dziękuję za odp.