Audi Czy BMW doradzcie mi

13 Wrz 2008, 13:53

Witam mam problem nie znam się na autach i chce wybrać pomiędziy Audi a BMW doradzcie mi chodzi mi najbardziej o to zeby sredno spalalo malo bylo z nim klopotow cos np w tym stylu jak Audi A4
[link do oferty na Allegro wygasł]

a BMW klasy takiej
[link do oferty na Allegro wygasł]

Naprawde proszę o szczegóły::|
Nieznam sie na autach
serdi321
Nowicjusz

Miejscowość: Częstochowa

13 Wrz 2008, 15:06

Bmw jest lepszą marką. Audi ma słabe i drogie zawieszenie. Za to w Audi możesz dostać już dobrego diesel'a - 1.9TDI, który jest trwały, ekonomiczny i w wersji 110km daje rade, zawsze można chip zrobić. Zależy co dla Ciebie jest najważniejsze.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

13 Wrz 2008, 15:16

Ok czyli Audi jest stabilne a jeslij chodzi o BMW czesciej sie psuje sa jakies bardzo wieksze problemy od Audi????
Nieznam sie na autach
serdi321
Nowicjusz

Miejscowość: Częstochowa

13 Wrz 2008, 15:25

jeśli chcesz taki samochód to tylko w dieslu - trwały i bardziej oszczędny. Audi słynie z dobrych dieslów. eksploatacja powinna być nieco na korzyść Audi (tak mi się wydaje). wydaje mi się, że co do BMW to ludzie dzielą się na tych lubiących i nielubiących BMW. z Audi jest inaczej, bo występują tam też ludzie obojętni. rozumiesz. nie przepadam za BMW. brałbym Audi. ale to nie jest do końca obiektywna opinia :P
poza tym, ten w linku, piękny kolor :D
robaczek
Nowicjusz

13 Wrz 2008, 16:00

serdi321 napisał(a):Ok czyli Audi jest stabilne a jeslij chodzi o BMW czesciej sie psuje sa jakies bardzo wieksze problemy od Audi????

Tak ciężko pisać po polsku? Nie ma bardzo większych problemów od Audi. Robaczek - wynika to z faktu, że BMW ma klimat, a Audi to... po prostu dobry samochód.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika