REKLAMA
W filmie reklamowym Williams, za kierownicą swojego Audi e-trona Sportback, utknęła na skrzyżowaniu, będącym metaforą skrzyżowania współczesnych uprzedzeń i starych wyobrażeń na temat konsumpcji, sukcesu i statusu. Williams postanawia zmienić kurs i zostawić to wszystko za sobą, zmierzając ku bardziej zrównoważonej przyszłości śpiewając "Let It Go". Po drodze inni kierowcy, piesi i uczestnicy ruchu dołączają do niej, reprezentując wysiłki czterech pierścieni na drodze ku nowej erze zrównoważonej mobilności. Podróż jest filmowym przedstawieniem tego, w jaki sposób decyzja o podjęciu bardziej zrównoważonych wyborów jest podejmowana przez nas wszystkich.
Cały film reklamowy Audi z udziałem Maisie Williams zobaczyć można tu:
Nagrana przez Williams w słynnym Abbey Road Studios w Londynie reinterpretacja piosenki "Let It Go" nadaje reklamie mocny element fabularny. Jest to nowe, bardziej wyzywające ujęcie piosenki, która szturmem podbiła cały świat, ale wciąż pokazuje, że transformacja zawsze zaczyna się od puszczenia czegoś starego w niepamięć, by stworzyć coś nowego. W tym przypadku jest to przejście Audi w kierunku bardziej zrównoważonej przyszłości.
źródło: VGP