Audi S4 B8 vs Subaru Impreza WRX Sti

28 Sty 2022, 21:39

Dzień Dobry ,
Poszukuję auta z dobrym przyszpieszeniem (5.0 s do 100 km/h) (po tuningu) któremu zaraz się nie rozleci rozrząd . Myślę ,że nikt nie chciałby by płacić 15 tysięcy za naprawę .

Zastanawiam się pomiędzy Audi S4 B8 450 ps za 83 tysiące 2011 (robi setke w 4.2 albo 4.4) i jest z USA .

Widziałem również Za 70 tysięcy Subaru Impreza WRX sti 2011. Niestety bardzo szybko się sprzedał i narazie za 80 są tylko roczniki 08.

Co byście wybrali ? Auto ma głównie dawać świetny dźwięk wewnątrz . Jeździmy spokojnie ale zawsze na jednej ulicy gdzie są swiatla i prosta to zawsze jest wyscig ;)

Z gory dziękuję za pomoc . Aktualne auto to S5 4.2 i zaniedługo zostanie wystawiony na sprzedaz.

milego dnia
aqura
Nowicjusz
 
Posty: 5

28 Sty 2022, 23:29

aqura napisał(a):Myślę ,że nikt nie chciałby by płacić 15 tysięcy za naprawę

Akurat 15k.nie jest czymś nadzwyczajnym.

aqura napisał(a):Zastanawiam się pomiędzy Audi S4 B8 450 ps za 83 tysiące 2011 (robi setke w 4.2 albo 4.4) i jest z USA .

Widziałem również Za 70 tysięcy Subaru Impreza WRX sti 2011. Niestety bardzo szybko się sprzedał i narazie za 80 są tylko roczniki 08


Mylisz trochę auta oraz pojęcia bo rocznik nic nie ma do fajności wyboru. Do tego są to różne auta. Jak preferujesz styl jazdy Twojej obecnej gabloty to bierz audi a sti to całkowicie co innego. Sti to syfiasty silnik do obrobienia koszt koło 20k. W prowadzeniu robi miazgę z aldiaczka. Zamiast sti pomyślałbym o evoX po sofcie i z procedurą gwarantuje Ci że już byś nie pisał co ile ma do setki :ok:

Reasumując jak ma być wygoda to audi. Jak sti to bezapelacyjnie Evo :ok:

Jeżeli nie jeździsz w trasy to brałbym Evo bo...nie ma żadnego innego auta które da kierownikowi taki fun. Jako wygodny dd odpada ale jako adrenalin motor :ok:
W ramach tuningu dołożyć szpere i fajnego kompa z kilkoma mapami, lanczem i als-em. Wtedy jest max grubo :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11054
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Biały osad pod korkiem oleju
    Zauważyłem, że pod korkiem wlewu oleju mam sporo białego osadu i na bagnecie nie widać poziomu oleju wogóle. Czytałem trochę na ten temat ale mi np. płynu chłodniczego nie ubywa, nie robię tylko krótkich odcinków ...
    Wymóg opon zimowych lub całorocznych w Europie
    Już w 29 państwach Europy wprowadzony jest zakaz jazdy na oponach letnich w tym okresie roku, a przepisy jasno precyzują okres lub warunki ich użytkowania. W 16 krajach są to konkretne daty kalendarzowe (Bułgaria, Czechy, ...