REKLAMA
tak już poprostu jest w autach grupy vag (nie tylko ale przede wszystkim)Cayenne napisał(a):przy ostrzejszym przyspieszaniu bo na prawdę dzik na drodze tak go ciągnie lewo/prawo o co chodzi? problem ze zbieżnością?
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
tak już poprostu jest w autach grupy vag (nie tylko ale przede wszystkim)Cayenne napisał(a):przy ostrzejszym przyspieszaniu bo na prawdę dzik na drodze tak go ciągnie lewo/prawo o co chodzi? problem ze zbieżnością?
szybki napisał(a):To na co miał te 50 faktur ? Sporo
Cayenne napisał(a):sporo tego ale może to znak że doinwestowany egzemplarz?
Cayenne napisał(a):To o czym piszecie to jest dziwne bo mamy w robocie Ducato w dieslu 130 koni bodajże, tam pewnie z 300 Nm będzie? napęd przód bo chyba to nie jest tył? i nie czuje się żeby tak ciągnał.
Cayenne napisał(a):No chyba że faktycznie w innych koncernach tego się nie odczuwa tak bardzo.
Cayenne napisał(a):No dobra ale czy jeśli jest nawet taki bus, przecież to nie jest tir, to spory moment też może go ciągnąć, a jednak tak się nie dzieje.
Cayenne napisał(a):No dla mnie dobre jest to żeby był sprawny egzemplarz, żeby nie trzeba było trzymac kurczowo kierownicy i się bać że się uderzy w coś bo odbije, z resztą trochę dziwne jest to że to ma raptem 200 koni a nie 400.
Cayenne napisał(a):Panowie, oglądałem wczoraj Audi TT, rozczarował mnie ten samochód strasznie, niedość że nie jechał wcale to jeszcze w środku ciasnota i słaba widoczność.
Trzesczące plastiki, ogólnie słabo.
Cayenne napisał(a):golf by go wziął na dwójce z palcem w nocniku.
Cayenne napisał(a):Wart dla mnie max 10 tys, a golf każdej kasy.
Cayenne napisał(a):nie jechał wcale
z czym nie mam doświadczenia?szybki napisał(a):Chłopie nie przesadzaj z tym golfem bo nie masz w tym doświadczenia.
Cayenne napisał(a):Może jeszcze jedno TT obejrze ale nie wiem czy jest sens.
Cayenne napisał(a):czym nie mam doświadczenia?
Cayenne napisał(a):Wart dla mnie max 10 tys, a golf każdej kasy