Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
ciaglepada napisał(a):- megane 3 1.6 - w sumie podoba mi się, ma kilka tych dziwnych patentów, jakieś karty zamiast kluczyka, dziwny tempomat, ale da się to przeżyć. Nie gnije, zawieszenie proste, silnik prosty, więc koszta eksploatacji będą małe.
- astra j 1.4t - chyba budżet trochę słaby na te auto?
- focus mk3 - tutaj też chyba budżet słaby no i chyba brak silników pod LPG?
ciaglepada napisał(a):- golf 5/6 1.6 102km - golfa 5 wiem, że dostanę w tych pieniądzach, ale na 6 chyba trochę braknie?
ciaglepada napisał(a):ceed - spoko ogólnie, chociaż jakoś i30 bardziej mi się podoba, ale oba jak najbardziej mi pasują.
ciaglepada napisał(a):mazda 3/mazda 6 - po pierwsze to są japońce, więc blacha pewnie słaba, co mi trochę przeszkadza, a po drugie to nie wiem czy budżetu wystarczy.
ciaglepada napisał(a):passat b6 1.6mpi - miałem kiedyś passata b5 i wbrew wszystkim memom i innym żartom to to był naprawdę bardzo fajny samochód, dlatego pomyślałem o b6, tylko pewnie ten 1.6 to za słaby jest na tą budę.
ciaglepada napisał(a):Ogólnie szukam auta do 20k, ale równie dobrze może to być coś za 5k, byle spełniało podstawowe założenia o LPG.
ciaglepada napisał(a):- golf 5/6 1.6 102km - golfa 5 wiem, że dostanę w tych pieniądzach, ale na 6 chyba trochę braknie?
Passat B6 to duży przeskok w stosunku do B5 pod każdym względem lepszy, jednak 1,6 zapewnia słabe osiągi, już bym chyba wolał poszukać 1,9 tdi nawet biorąc pod uwagę koszty diesla.ciaglepada napisał(a):passat b6 1.6mpi - miałem kiedyś passata b5 i wbrew wszystkim memom i innym żartom to to był naprawdę bardzo fajny samochód, dlatego pomyślałem o b6, tylko pewnie ten 1.6 to za słaby jest na tą budę.
ciaglepada napisał(a):Myślałem o lagunie 3 1.8, ale ponoć silnik średnio toleruje LPG.
ciaglepada napisał(a):Opel signum/vectra?
ciaglepada napisał(a): Jakieś Volvo?
ciaglepada napisał(a):No dobra, a jakieś starsze auta w których można przebierać pod względem LPG. Przykładowo taki passat b5 polift 1.8T, warto w to się pchać jeszcze?
ciaglepada napisał(a):No bo takie s60 w sumie może być z rocznika 2000, czyli też konstrukcja już wiekowa.
Najdłużej produkowanym samochodem z tym silnikiem był seat exeo, możesz dorwać coś świeższego. Choć szczerze mówiąc średnio widzę sens kupna auta z turbo kiedy ci zależy na kosztach. Taki silnik ma dokładnie te same podzespoły co diesel, jak się sypnie będzie drogo a do tego na paliwo wydajesz zauważalnie więcej.
specyficzne auto, musisz się nauczyć usługi, dokupić sobie specyficznych kluczy i będzie git, jeżeli liczysz że będzie taniej niż przy bmw to muszę Cię martwić no ale jak sam ogarniasz to bez różnicy dla Ciebie, ogólnie auto przeciętne ale w miare stabilne
10L lpg + litr benzyny na rozruch + przeglądy lpg co 10-15kkm
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Kao napisał(a):Tylko co w piąteczek robiłem hamulce tył, średnia półka to ok 7 stówek, dodatkowo oczywiście kpl typu dziwny klucz jak no torx60 do jażma czy 36 płaskościenny do łożyska