18 Sty 2014, 09:41
Awarie bezstopniowych skrzyń Multitronic, usterki diesli 2.0 TDI PD (pękające głowice, uszkodzenia wtryskiwaczy i pomp oleju), problematyczny silnik 2.5 TDI PD V6 (wycierają się wałki rozrządu, szwankują pompy wtryskowe), korozja dolnych rantów drzwi (Audi A6 z lat 2004-08; na fot.), awaryjny diesel 3.3 TDI, jednostki FSI z początku produkcji borykają się z nagarem gromadzącym się na zaworach ssących, awarie napinaczy łańcucha i nastawnika rozrządu (benzyniak 1.4 TSI), nietrwałe przekładnie kierownicze (A4 B6), awaryjne przednie zawieszenie (A6 z lat 1997-2004), problemy z tylnym zawieszeniem wielowahaczowym, usterki osprzętu w silnikach Diesla (EGR, przepływomierze, dwumasowe koła zamachowe, czujniki, turbosprężarki), wymagające częstej aktualizacji sterowniki jednostek napędowych, zbyt szybkie rozciąganie się łańcuchów rozrządu, usterki oprogramowania kontrolującego pracę dwusprzęgłowych przekładni DSG i „głupiejący” układ elektryczny (różne modele), niska jakość niektórych elementów wykończenia wnętrza – klamek, przełączników, przycisków radia oraz do regulacji szyb (A3, A4), samoczynnie zamykające się tylne klapy (A6 Avant II generacji, Audi Q7).
Zapożyczono z onet.pl.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...