Audi z quattro do 50k pln

15 Sie 2018, 21:17

Dlatego ja uważam że nie ma lepszych samochodów niż japońskie na tą chwilę
toyota, mazda , honda
Do tego koreańce hyundai/kia też jak najbardziej OK

na niemieckie nie patrzę nawet

ostatnio sprowadzałem z rok temu audi b7 1.8T 163KM i miałem na decyzję 5 minut bo już na to było 5 innych chętnych :lol: cena nie negocjowalna
ale trafić teraz coś takiego DOBREGO to jak 6 w totka :lol: jak przyjechało to klient już za nią za węchem przyjechał i wziął nawet nie chciał jeździć.

A na tym forum to tylko polecają
leona, c5 i audi i focusa.
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

15 Sie 2018, 21:42

Nie będziemy tu roztrząsać które auto lepsze ale też trzeba brać inne aspekty pod uwagę nie tylko bezawaryjność. A jeszcze tak co do zegarków to przypomniała mi się historia znajomego, kupił mało używany zegarek (jakiś gruby juz nie pamiętam jaki) dał za niego okazyjnie 24 tysie warty ok 40. Chodził podniecony ale coś nakręcał go co kilka dni bo nie chciał chodzić, po miesiącu oddał do naprawy. Naprawa 2,700 ha ha ha, co może się popsuć w zegarku że aż tyle to kosztowało. Sory za offtop
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16681
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

15 Sie 2018, 22:14

bartez90 i PhantomASA1 każdy z Was ma trochę racji . Prawda jest taka że auta niemieckie jest to max marketingu przeplatanego starymi dziejami golfa2 ale tak z drugiej strony jak ktoś ma ochotę na te wszystkie rozkminki który silnik, z którego roku, z którym rozrządem, z którymi pierścieniami, z którym oznaczeniem to jeżeli chodzi o napęd 4na4 to nie ma co wybrać. Gr.Vw wiedzie prym tak jak tojota z hybrydą.
PhantomASA1 napisał(a):To byl szach a teraz mat,moi znajomi mechanicy wszyscy zgodnie twierdza,ze gdyby nie niemieckie auta nie mieli by zbyt wiele roboty a znajomy handluje tylko czesciami do VW group,Audi przede wszystkim,bio jest na nie najwiekszy popyt,najbardziej sie p..la!

W tej kwestii mam troszkę odmienne zdanie bo tam gdzie przebywam w związku ze swoim nowym zajęciem z upragnieniem wyczekuje się auta na proste czynności serwisowe na zasadzie wjazd na kanał, wymiana oleju, wymiana filtró, detale zawieszenia 300zł. robota i dawaj następny... niestety przy niemieckich autach tak się nie da. Tam jest zawsze coś czyli "proszę Pana coś mi stuka z przodu i z tyłu" i teraz weź i sprawdź 16wahaczy albo rusz stalowe śruby w alu wahaczu...a do tego klient który non stop bucy ze ma być tanio. Potem mechanik który na olejach miałby dziennego obrotu 1200zł po całym dniu siedzenia przy obsranym przednim wahaczu do którego trzeba zdjąć goleń bo nie można ruszyć śrub np. w a6c5 ile ma policzyć dniówki???
Problem tez pojawia się z autami żabojadowymi ale jest to oddzielny temat który może rozwinę w innym miejscu bo mocno zmieniłem zdanie co do francuskiej motoryzacji.
PhantomASA1 napisał(a): Lexus produkuje w kategorii aut luksusowych jakosc niedoscigniona,tutaj placi sie za jakosc do ostatniego centa a w Mercedesie np.ze 100 tys.za marke.Bosch?!To prawda,elektromechanik to samo mi powiedzial,zregenerowal mi alternator na podzespole Cargo,regulator napiecia,ktory od Boscha jest 4 krotnie tanszy a lepszy.Szczerze?! Szwaby to ch....grajcy.


To jest tak...jak patrzymy na lexa lat wcześniejszych do 2005r vs lex po 2005r jest gorzej i to znacznie (to samo tyczy się toki tylko trochę inne lata)... wpłynęło na to wiele czynników... ale jak patrzymy się na lexa vs święta trójca z de to na szczęście nie jest źle...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10956
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Sie 2018, 23:43

PhantomASA1 napisał(a):To byl szach a teraz mat,moi znajomi mechanicy wszyscy zgodnie twierdza,ze gdyby nie niemieckie auta nie mieli by zbyt wiele roboty a znajomy handluje tylko częściami do VW group,Audi przede wszystkim,bio jest na nie największy popyt,najbardziej sie p..la!


Awaryjność marki a popularność i ilość to dwie skrajne rzeczy, skoro wśród aut premium 90% to BMW, Audi i Mercedes a królem kompaktów jest Golf, klasa średnia to Passat to trudno żeby na kanale stały auta spod znaku SsangYong.
Tylko że 20 letni Passat 1,9 tdi a A5 8T czy A4 B8 to dwa różne światy, warto zapytać kiedy takie A5 np. 3,0T czy A4 B8 stały w warsztacie..pewnie nigdy, a golfy za jedną pensję mają prawo się sypać a jest ich tysiące więc logiczne że często będą przyjeżdżać jak co druga osoba na ulicy ma VW/Audi samochód.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

16 Sie 2018, 00:06

Jak zalezy komus na wlasciwosciach jezdnych i dobrym prawdziwym 4x4 to i tak nie ma co wybrac poza vagiem. Wiec nie wiem po co ta glupia dyskusja. W renault, mazdzie, hondzie czy toyocie masz stale 4x4? To tak samo jak szukasz napedu na tyl i praktycznie zostaje bmw i mercedes z popularnych aut. Nie kazdy zadowoli sie fwd czy dolaczanym 4x4, sa ludzie co maja wieksze potrzeby.
Kazdy ma rozne doswiadczenia, dla mnie np auta francuskie to szmelc i patykiem bym tego dziadostwa nie dotknal. Kolega mial c4, nie bylo tygodnia zeby nie stal w warsztacie, komedia po prostu. Drugiemu po trzech latach uzytkowania w peugeocie skrzynia sie rozsypala. Bubel dla cierpliwych i pasjonatow. Kazdy mechanik u mnie w miescie smieje sie ze francuzy wiecej na lawetach niz na kolach przejechaly:-)
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

16 Sie 2018, 03:01

Mowimy o uzywkach,auta z salonu to inna rzecz,mozna brac niemieckie graty w ciemno,natomiast z uzywkami?!Nigdy nic ze swietej trojcy bym nie kupil,aobo bite albo wyjezdzone,oj potrafia wtedy doic z kieszeni.Francuzy?! Tez silniki godne zaufania mozna wyliczyc na palcach jednej reki,jedynie Ford praktycznie wszystkie silniki benzynowe ma udane.Naped 4*4 oczywiecie,ze Audi jest nie do przeskoczenia,tylko kup tu Audi godne uwagi,uzywane.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Lexus Design Dome: gdzie technologia spotyka tradycję
    W mieście Toyota City, w japońskiej prefekturze Aichi, znajduje się studio designu Lexus Design Dome, odpowiedzialne za wszystkie kreatywne procesy Lexusa. Tutaj Lexus prowadzi wszystkie etapy projektowania auta – od ...

16 Sie 2018, 03:10

Powoli chyba zdecyduje się na starą s8mkę D2. Szczerze gdyby s4 b5 produkowali w sedanie to już bym nią śmigał, no chyba że produkowali a ja o tym nie wiem?? Na otomoto czy olx nie ma żadnej, podobnie na zagranicznych stronach, choć pojedyncze egzemplarze są ale podejrzewam że po swapie
5zybki
Nowicjusz
 
Posty: 6

16 Sie 2018, 06:59

@Phantom
No widzisz, a ja jakos smigam niemcem bezproblemowo i bezawaryjnie, a bity nie byl, zreszta jak bardzo wiele osob w tym kraju. Co osoba to opinia. Natomiast co do fordow sie zgodze, bardzo fajne i niedoceniane u nas auta.

Do autora: s4 b5 mozna znalezc w sedanie, ale jest ich bardzo malo. Jedynie rs4 wychodzily wylacznie w kombi. Jak chcesz mozna kupic b6/b7 w budzie np 1.8t i zrobic swapa na 2.7bit, napisz do czorny customs o koszta, robia swietne swapy, chyba najlepsza firma. Z 2.7bit moc potezna, samym chipem ponad 300km, potem turbiny na hybrydy i blisko 400km. Z tym ze to stara konstrukcja i koszty utrzymania bywaja wielkie. Po pierwsze wszystkiego jest x2 w stosunku do 1.8t, a po drugie zeby cokolwiek wymienic trzeba targac silnik z auta i koszty rosna. Dlatego jesli myslisz o takim silniku to trzeba robic wszystko od a do z od razu.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

16 Sie 2018, 10:34

No jeżeli priorytetem jest dla Ciebie 4x4 no to musisz więcej doczytać bo w wiekszości marek jest nie ma stosowanego stałego napędu tylko elektronicznie dołączany, prawdziwe Quattro też się już skończyło ale trzeba doczytać na jakich modelach. Fajną sprawę BMW stosuje teraz, masz xDrive ale możesz sobie odłączyć przód i się pobawić na tylnym napędzie.
Jeżeli myslisz o a8 d2 to lepiej sobie weź a6 c6 4,2 quattro
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16681
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

16 Sie 2018, 10:52

A8 miało torsena ( w sumie to logiczne bo przy takiej masie haldex rozpadłby się po wyjeździe z taśmy montażowej).
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

16 Sie 2018, 11:19

Ogólnie A4, A5, A6, A7, A8 z silnikiem wzdłużnym mają torsena. Oprócz najnowszego quattro ultra, które jest wyjątkowo dziadowskie, ale nie o takim tu mówimy.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

16 Sie 2018, 11:22

W sumie pewnie tak, ale nadal bym się upewniał co do danego modelu i rocznika, różnie to bywa z tymi napędami.

Tak czy siak nadal to nie są napędy na cztery koła, a na dwie osie - to spora różnica. W sumie to po co autor tego wymaga? Potrzebuje ze względu na warunki pogodowe/drogę czy po prostu chce 4x4? Odrzucając ten wybór mamy więcej aut, może warto to rozpatrzeć.

Z 4x4 to chyba tylko jeszcze Subaru czy EVO, ale na co dzień chyba wolałbym już Audi, bo to męcząca jazda może być na dłuższą metę.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

16 Sie 2018, 11:32

Do czego quattro autorowi tego nie wiemy. Dla mnie ma ono sens przy mocach powyżej 200km, wtedy stałe 4x4 bardzo się przydaje do zapewnienia przyczepności w każdych warunkach pogodowych. W słabszych autach nawet zwykłe fwd daje radę.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

16 Sie 2018, 11:36

Nie wiem bo co prawda takimi potworami nie jeździłem, ale sądzę że przy takiej mocy i ulewnym deszczu to żaden napęd nie pomoże, elektronika swoje zrobi i utnie mocy. One nawet na suchym piszczą i zrywają przyczepność. Ale mogę się mylić, tylko gdybam :)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

16 Sie 2018, 11:48

Zależy czy masz taką elektronike:-) bo w starym aucie próżno szukać:-)

U mnie nawet na mocnym deszczu z przyczepnością nie ma problemu. Ale wiem że A4 o podobnej mocy jak moja, tylko że w ośce, nawet na suchym zrywa przyczepność. Quattro tutaj bardzo dużo daje.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004