Autko cel...?

03 Lis 2007, 03:31

Witam
Jestem posiadaczem Clio II ph1. Jest to moje pierwsze autko dostałem je. Pewnego pięknego dnia pomyślałem sobie że przecież prędzej czy później będę musiał sobie kupić autko za własne pieniądze i ważne żeby jazda nim była dla mnie przyjemnością a nie porównywalna do jazdy komunikacja miejską. Na początku myślałem o Alfa Romeo Spider, lecz stwierdziłem ze benzyniak będzie mnie ciągną po kieszeni jak tylko by mógł. I tu moja prośba o poradę. Co proponujecie do 15-20tys. za samo auto ? Minowicie jaką markę która ma fajnego "kopa". Chodzi mi tu o przyspieszenie i daje radość z jazdy. Od razu przyznaje sie że jestem zupełnie zielony, ale zdaje sobie sprawę z tego że dla każdego coś innego daje przyjemność z jazdy. Komfort, przyspieszenie, moc silnika, wygląd. Dla mnie liczy sie przyspieszenie. Dla mnie liczy sie to przyspieszenie w konkretnej marce. Która marka może pochwalić sie samochodami z niezłym przyspieszeniem? Jeśli możecie to podajcie konkretne modele aut. Tutaj chciał bym za znaczyć że nie interesują mnie auta typu BMW, Mercedes. Dla mnie są to auta oklepane i już.

Jeżeli złe miejsce to przepraszam.

ivnz

P.S.
Ze względu na mój pierwszy post wypadało by powiedzieć kilka słów o sobie a chociaż by sie przywitać. Czyli WITAM. :D
ivnz
Nowicjusz

03 Lis 2007, 12:41

Opel Astra Coupe. Czasami smigałem kolegi fura dosyc dobre przyspieszenie.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
VW Bora 2003r 1,9TDI PRawo Jazdy kat.: B,C
voltman
Nowicjusz

Miejscowość: Jelcz-Laskowice

03 Lis 2007, 13:52

BMW E39, Porządny samochód i pakowny. mocny silnik.

Puchacz
Młodzi Gniewni
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rembrige

03 Lis 2007, 13:59

Witam!

Tutaj kilka propozycji:)

Chevrolet Camaro 130KM

Toyota Celica 2.0 GTI 16 V 156KM

Renault megane coupe

Toyota Celica

Ford Puma

Honda CRX CABRIO
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 449
Miejscowość: Poznań

03 Lis 2007, 18:23