Autko do 14 tys

27 Lut 2011, 20:47

Szukam auta już dłuższy okres czasu. Potrzebuje waszej pomocy.
Jestem studentem , mam 14 tyś na samochód: sedan albo hatchback, diesel , 4/5 drzwiowy, rok produkcji 2000+, od razu nadmienie że nie podobają mi się golfy :P
Macie jakieś propozycje może linki.( Wrocław) Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
lesotho
Nowicjusz

Miejscowość: wroclaw

27 Lut 2011, 21:02

Może alfa romeo 147. Wbrew pozorom nie jest to awaryjne autko. Silniki diesla jtd uchodzą za jedne z najlepszych, jedyne na co trzeba uważać to na zawieszenie, np:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
beybe
Początkujący

Miejscowość: Limanowa

27 Lut 2011, 21:08

Rzeczywiście ciekawe, są może 4/5 drzwiowe ? mam awersje do 3 drzwiowych, uważam że to nie jest wogóle praktyczne i te odsuwanie fotela, udręka. Spory przebieg moim zdaniem jak na taki rocznik. Do 170 tyś byłoby fajnie. Slyszalem że alfy są awaryjne , napewno trzeba dobrze trafić. Ale ja nie mam szczęścia do aut.
lesotho
Nowicjusz

27 Lut 2011, 21:17

Oczywiście że są 5-drzwiowe. Opinie o awaryjności alf są mocno przesadzone. Przy modelu 147 alfa zrobiła duży postęp i awaryjnością nie ustępuje konkurencji. Zaznaczam, że alfę możesz znaleźć w dużo lepszym stanie niż vw czy inne popularne auto, gdyż te auta są mniej popularne i mniej handlarzy przy nich kombinuje. Ogólnie uważam że lepiej kupić zadbaną alfę niż zajeżdżone auto uznanej marki.
beybe
Początkujący

27 Lut 2011, 21:22

Cały problem w tym że z tego co zdążyłem się zorientować to lepsze auta są sprzedwane wśród znajomych a obcemu wciska się cokolwiek byle na tym zarobić. Ciężko trafić na coś w miare ciekawego.
lesotho
Nowicjusz

27 Lut 2011, 21:31