Autko do jazdy po zakorkowanym Krakowie - LPG - do 20 tysięcy

05 Paź 2022, 22:36

Witam :)
Generalnie jak w temacie, poszukuję auta, które w tym progu cenowym, będzie się sprawdzało do jazdy po Krakowie. Nie planuję wielu dalszych eskapad, to co istotne z praktycznych rzeczy dla mnie to:
- jak możliwie niskie koszty utrzymania/eksploatacji
- większa pojemność i 5 drzwiowe (osoba niepełnosprawna jako pasażer)
Na samochodach nie znam się w ogóle, bardziej niż osiągi interesuje mnie komfort prowadzenia, estetyka wykonania.

Z góry dziękuję za pomoc w podrzucaniu Waszych propozycji ;)
Eu4ric
Obserwowany

06 Paź 2022, 10:20

Eu4ric napisał(a):większa pojemność
Chodzi o pojemność wnętrza czy silnika?
Eu4ric napisał(a):osoba niepełnosprawna jako pasażer
Tu zależy jeszcze czy ta osoba będzie przewożona z tyłu czy z przodu. Samochody z nadwoziem np. trzydrzwiowym mają dłuższe przednie drzwi co ułatwia zajęcie miejsca na przednim fotelu ale jest większy problem z sięgnięciem po pasy. W przypadku jak ktoś pomaga takiej osobie to na pewno jest tu o wiele lepszy dostęp.

Kolejna sprawa to bagażnik i czy będzie on potrzebny duży?

Biorąc pod uwagę to co wymieniłeś w punktach celowałbym np. w Avensisa 1.8 w kombi od 2006 roku, masz tu duży bagażnik, miejsca we wnętrzu powinno wystarczyć, spalanie całkiem niezłe i możliwość założenia lub kupna od razu z LPG. Warto jednak sprawdzić podwozie szczególnie z tyłu pod względem rdzy przed kupnem.
Innym samochodem może być Skoda Octavia w kombi z silnikiem 1.6 MPI tu często można znaleźć egzemplarze z gazem.

Eu4ric napisał(a):Na samochodach nie znam się w ogóle, bardziej niż osiągi interesuje mnie komfort prowadzenia, estetyka wykonania.
Pamiętaj, że nie zawsze idzie jedno z drugim w parze :wink:
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

SKYACTIV-D: rewolucyjne silniki Diesla Mazdy