Autko do około ~10 tys euro

28 Maj 2017, 15:25

Witam przymierzam się do zmiany auta mam parę typów ale jak zacznie się czytać w internecie to o każdym można coś znaleźć wymienię jakie by mnie interesowały i liczę ze tu znajdę jakieś konkretne informacje o każdym z modelu awaryjność co często może się psuć jak jest z naprawami tanie części drogie itd
....
AUDI: interesują mnie 2 modele audi a3 tak rocznik 2008/2011 gama silników jest spora nie musi mięć dla mnie wielkiego kopa ma chodzić i mało się psuć ...
nie znalazłem jakichś większych mankamentów auta co niby często się psuje itd jak tutaj z wymiana rozrządu cena ? one też są na łańcuszku ?

Audi a4b7 w silnikach 1.8 i 2.0 niby są problemy z łańcuszkiem wyciąga się potrafi walnąć i do naprawy tłoki podobno naprawa droga ?
i w okolicach 200 trzeba wymienić cały rozrząd podobno tez drogi ktoś orientuje się z ceną ?

volkswagen: Passat/jetta ewentualnie golf 6 tutaj informacji w internecie jest wiele które są ze sobą sprzeczne także tutaj liczę na wasza pomoc(opinie)

OPEL: insygnia czytałem o niej od najgorszych do bardzo dobrych opinie powtarzały się tylko ze spasowanie jest słabe i materiały " skrzeczą" przy dotykaniu na desce ?

peugeot 508 sedan tutaj nie mogłem znaleźć nic sensownego o tym modelu testy jak jakieś są to raczej słabe a wyglądowo podoba mi sie to auto

Liczę na wasze rady dodam ze większość audi jest w okolicach 200 tys KM nie wiem jak powyżej 200 te silniki dalej jeżdżą ale niby całkiem dobrze podobnie sprawa z volkswagenami

zachęca mnie trochę mniejsze przebiegi i podobna cena opla i peugeota.
tylko o francuzach ogólnie opinie nie jest za dobra.

Prosił bym o opinie dlaczego to auto a nie inne lub dlaczego nie to.


Pozdrawiam Konrad
slayyy
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: peugeot 206

28 Maj 2017, 15:43

Nie wiem gdzie czytasz te opinie i czym się kierujesz, ale wrzucasz vag'i z lat, kiedy silników "wartych polecenia" było jak na lekarstwo. Np. w takim 8p możesz pomyśleć (żeby bezproblemowo jeździć) o 1.6/102ps, silnik rodem z golfa 3, muli a niemało pali. W b7 masz chociaż 1.8T czy 2.0 (ten akurat lubi sobie olej chlapnąć ale porównując do innych dostępnych to i tak niewielki problem). Jeśli celujesz w szeroko rozumiane "premium" to licz się z naprawami bardziej kosztownymi niż w jakimś hjundaju.
VW to samo.
Insignia zależy jakie roczniki rozpatrujesz, na początku produkcji było troszkę problemów z elektryką.
508 jest spoko ale benzyniaki szału nie robią, jak już to tylko diesel

Popatrz na C5 2.0, lagunę mk3 2.0T, chądę accord
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus GS - samochód do driftu
    Większy brat Lexusa IS to kolejna warta rozważenia propozycja do driftu. Tylnonapędowe auto jest produkowane od 1993 roku, a pierwsza i druga generacja modelu również występowały z silnikiem 2JZ. W ofercie była dostępna ...
    Instalacje LPG i ich generacje
    Czytając ten artykuł dowiesz się jakie są obecnie stosowane generacje instalacji LPG oraz jakie rodzaje zbiorników na gaz można montować w samochodach. Zaczynamy do Gazowych Układów Zasilania (GUZ) pierwszej ...