28 Maj 2017, 12:45
Z tego co kojarzę z czasów jak się rozgladałem po Sportage II, to wersja liczników zależna była od wyposażenia. Jedne miały srebrny otok naokoło prędkościomierza, a obszar nad cyframi licznika był poprostu czarny, inne nie miały tego otoku wokół prędkościomierza, ale był srebrny otok ( taki pasek ) nad cyframi licznika. A jeszcze inne nie miały ani jednego ani drugiego otoku. Poprostu licznik był czarny. Równocześnie z tymi rodzajami liczników, były też inne radia. Przed liftem radio było srebrne, a po lifcie jest czarne, ale dodatkowo jest srebrna ramka. Rodzajów radia też było kilka. Szukaj tych samochodów wg wersji wyposażenia. Wpływ na wygląd wewnętrzny miał też rodzaj napędu ( 2WD i 4WD ) oraz rodzaj skrzynia ( ręczna i automatyczna ).
Tak więc jak zwracasz uwagę na takie szczegóły, to musisz poświęcić sporo czasu, żeby wybrać to, co szukasz.
Ze swojej strony, z tego co kiedyś sprawdzałem i szukałem, to proponuję silnik benzynowy 2 litry z LPG ( LPG zakładane były fabrycznie ) .I jak silnik 2 litry, to skrzynia lepiej żeby była manualna - w automacie silnik w porównaniu z palowożernością bardzo dużo traci w oczach. Coś kojarzy mi się też, że skrzynie 6-io biegowe nie były zbtytnio dobre. Diesle niestety jak na te osiągi silnika dużo spalają 9 - 10 l/100km. I przy tym spalaniu, te osiągi są bardzo słabiutkie. Mimo, że to Diesle. No i drogie w serwisowaniu - mają dwumasę, filtry pdf.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...