Ten najpopularniejszy-1,6-75KM-8 zaworowy na jednopunktowym wtrysku (nie można założyć sekwencji,wszystkie "gazowce' mają II generację instalki). Silnik długowieczny,niewysilony z bezkolizyjnym rozrządem (!!!) i spala nieco mniej niż 1,4...
i najlepszy pod lpg ze wszystkich Oplowskich silników. Stosowany także w Astrach II !!!
Warto zwrócić uwagę ,że były też wcześniejsze odmiany tego silnika o mocy 71 KM. Lepsza ta nowsza 75KM .
Jak to rozpoznać..? Wystarczy wziąć dowód rejestracyjny do ręki i tam jest podana moc w kilowatach więc dla 75 KM będzie 55KW wpisane.
Dla 71KM będzie pewnie 52 KW...
Co do nadwozia... Tym bym się nie przejmował ,że kombi spali te 05,l więcej bo w skali 100 km,to +- 1,5 zł...
Ja bym nie zwracał uwagi na wersję nadwoziową ale na stan techniczny i jak "to" jeździ..!