Auto 12-14 tyś zł

19 Lip 2016, 13:17

Witam,

za niecałe pół roku planuję zakupić samochód w kwocie 12-14 tyś zł. Jestem laikiem w tym temacie tzn nie znam się na motoryzacji ani na rynku samochodów. Do pracy mam 10 km i do tego głównie będę uzywać auta sporadycznie jeżdząc za miasto. Jak wiadomo chodzi mi o tanie w utrzymaniu nieawaryjne auto. Ostatnio przygladałem się Opel Astra III, jakiś Citroen ew. Seat. Co wy na to?
Laik90
Początkujący

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 02 04 2009
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Opel Astra H
Silnik: 1.6 TWINPORT 105 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

19 Lip 2016, 18:27

Jak uzbierasz 14 tysięcy to kupuj auto za 12 tysięcy, te 2-3 tysiące rezerwy na opłaty i naprawy po kupnie trzeba zarezerwować. W tym budżecie będzie raczej ciężko o Astrę H. Szukaj benzyny, ewentualnie z LPG, jeśli ma być tania eksploatacja. Ja za tę kwotę polecam:
Toyota Corolla E12
Honda Civic VII
Seat Leon I/Toledo II (min. 1.8 )
Skoda Octavia I (min. 1.8 )
VW Golf/Bora (min. 1.8 )
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

20 Lip 2016, 07:04

Astre może utrafisz albo z silnikiem 1.6 który do normalnej jazdy,tym bardziej po mieście w zupełności wystarczy. Jak słusznie pisze Przedmówca- zostaw sobie zapas około 2k na rejestrację plus podstawowe wymiany,naprawy bo zawsze coś wypadnie.
Salko
Aktywny

Auto: Seat Leon
Silnik: 1.8
Rok produkcji: 2001

20 Lip 2016, 10:52

Mój EX miał Seata Leona I i raczej był zadowolony. Mówił, że mu się bardzo dobrze nim jeździ. Mimo wieku ma nawet współczesny design :)
kamaMa
Nowicjusz

Prawo jazdy: 15 09 1982
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiat 500
Silnik: 1.0 TwinAir Turbo
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Uważaj co kupujesz - handel dokumentami do wraków aut.