Auto 17-23 tyś 2005+

24 Lis 2015, 05:20

Witam !

Zwracam się do was z prośbą o pomoc w poszukiwaniu auta. Jestem studentem z Trójmiasta i codziennie pokonuje na uczelnie dystans 10 km w jedną strone + codzienne załatwianie różnych spraw,zakupów itp. W dalsze trasy wybieram się sporadycznie odwiedzając rodzinke ~100km. Od niedawna zacząłem się bardziej interesować motoryzacją ale nie jestem specem od każdego silnika :D .
Będe bardzo wdzięczny za propozycje aut typowo miejskich hatchback 5drzwiowych z konkretnie polecanymi silnikami.
Na rodzaj silnika nie jestem zdecydowany obecnie jeżdze dieslem chociaż moje pierwsze auto (corsa b) było benzyniakiem.

Serdecznie dziękuje za pomoc!
Adrian
Rabeat
Obserwowany

Prawo jazdy: 11 04 2012
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane
Silnik: 1.5 dCI 105KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

24 Lis 2015, 17:38

Fiat Grande Punto, Opel Astra H, Ford Focus Mk2, jak krótkie trasy po mieście to raczej tylko benzyna lub LPG.
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

24 Lis 2015, 21:11

Czy proponujesz jakieś konkretne jednostki w punto mysle nad 1,2 podobno dobra opcja do gazu lub 1,3 jtd też swietna jednostka. W astrze można byłoby się zainteresować doładowanym 1,4 a focus czy oferuje dobre jednostki benzynowe czy postawić na 1,6 hdi ? Rozważałem również Kia Cee'd 1,6 CRDi lub wersje benzynową czy Peugeota 207.
Będe bardzo wdzięczny za opinie :)
Rabeat
Obserwowany

Prawo jazdy: 11 04 2012
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane
Silnik: 1.5 dCI 105KM
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

24 Lis 2015, 21:36

Odpuść 1.3 bo to jednorazówka