Auto 2+1 za 65 tysięcy.

07 Sie 2023, 17:30

Cześć obecnie poruszam się hyundaiem i20 z 2019 roku, chce je zmienić na coś większego z segmentu C/D.

Preferencje:
-Sedan, ale kombi też wchodzi w grę.
-Benzyna, robię rocznie ok. 12-14kkm (głównie dojazd do pracy autostrada 30km w dwie strony, miasto wieczne korki) + 2 razy w roku jakiś dalszy wyjazd.
-Oczywiście chciałbym coś o normalnych kosztach części, eksploatacji.
-Fajnie gdyby samochód był w miarę wyposażony, a nie "golas".
-Budżet który chce przeznaczyć to 65 tysięcy, jednak jestem w stanie wydać 75 tysięcy gdyby pojawiło się coś szczególnego.

Przejrzałem sporo tematów, mocno pojawia się Mazda 6. Nigdy nie miałem automatu, jednak w korkach byłby to duży atut. W tej kwocie znalazłem mazdy 2014-2016 z przebiegiem 150kkm~.
Czy w Waszej opinii warto pchać się w AT po takim przebiegu? Jestem laikiem w tym temacie, opinie na forum mazdy odnośnie automatu też są różne.
Czy jest jakiś inny model jaki możecie polecić?

Z góry dziękuję za pomoc. :D
Karolox
Obserwowany

Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Hyundai i20
Silnik: 1.2 84KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2019

08 Sie 2023, 09:12

Karolox napisał(a):Przejrzałem sporo tematów, mocno pojawia się Mazda 6. Nigdy nie miałem automatu, jednak w korkach byłby to duży atut.
Tu masz akurat bardzo fajne i trwałe silniki, a skrzynia automatyczna ma dobre opinie bo to klasyczny automat który dobrze znosi większe przebiegi.
Karolox napisał(a):przebiegiem 150kkm~.
Czy w Waszej opinii warto pchać się w AT po takim przebiegu?
To nie jest duży przebieg i jak będzie oryginalny to robisz serwis olejowy i jeździsz spokojnie dalej :wink:

Karolox napisał(a):Czy jest jakiś inny model jaki możecie polecić?