Wątpię żeby miał takie spalanie przy sprawnym osprzęcie silnika jak i samym silniku. 12-13 max w mieście przy dynamicznej jeździe tak, ale 18 - może miał wersję G60 tylko nie wiedział o tym?
gogol55 napisał(a):BMW E30 części też chyba nie są za tanie.
Będzie ciężko kupić niezajechane E30.
gogol55 napisał(a):Zastanawiałem się nad Lanosem, ale chciałbym żebym mógł zmienić delikatnie wygląd auta - alufelgi etc. (bez żadnych wiejskich tuningów) no i nie jestem do końca przekonany czy to auto będzie dobrze wyglądało z takimi przeróbkami.
Lanos sedan na alufelgach wygląda całkiem ładnie, do tego zaciski można pomalować na jakiś czerwony czy żółty i jest ok. Spojler na klapie mi osobiście się nie podoba, ale to kwestia gustu.
Pytanie czy uda Ci się dostać ładnego Lanosa 1.5 16V (bo słabszego nie ma co szukać) w tych pieniądzach. Jeśli tak to auto godne polecenia i zastanowienia.
gogol55 napisał(a):Rozglądałem się za Audi 80 (B3/B4) ale tutaj też nie za bardzo jestem przekonany czy koszty utrzymania będa na moje możliwości.
Koszty utrzymania tych dwóch samochodów są śmieszne i sprowadzają się głównie do elementów eksploatacyjnych. To są naprawdę trwałe samochody, idiotoodporne. Kwestią jest tylko zakup egzemplarza niezajechanego i odrobinę zadbanego, wówczas długo posłuży, obojętne w jakiej wersji silnikowej. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie 80 B4 to pisz, kupiłem niedawno za niecałe 5 tyś i póki co jestem zadowolony.
Wg. mnie do listy można dorzucić jeszcze kultowego Golfa III 2.0 115 KM - mało pali a osiągi ma na przyzwoitym poziomie. Przy zakupie tylko trzeba uważać na rdzę. Ale jest w czym wybierać bo tego jest dużo u nas.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."