betiglo napisał(a):Wracajac do hundaya to gdzieś czytałam opinie pracownika [chyba ?],ze wszystkie te auta mają nieudaną blacharke
no ja tam nie wiem, co to za pracownik (jeśli to był pracownik), że wrzuca wszystko do jednego worka...
Tak, problem dotyczył i20 i i30 ale ten człowiek nie znał podstawy problemu.
i20 był sprowadzany Indii, a potem z Turcji. Te z Indii mają słabsze zabezpieczenie, a te z Turcji lepsze oraz parę innych rzeczy poprawione (np. mocowanie klamek, które wycierały lakier). Po lifcie wszystkie były z Turcji.
i30 był sprowadzany do EU z Korei i potem po wybudowaniu fabryki składany w Czechach. Te z Korei mają kilka wpadek wieku dziecięcego i słabe zabezpieczenie oraz cienki lakier. Te z Czech mają poprawione usterki, lepiej nałożony lakier i zabezpieczenie. Wszystkie po lifcie były już z Czech, oraz przed liftem od 2009r.
Pierwsza literka nr
VIN mówi wszystko o miejscu produkcji.