Auto 4x4 do 50tys

19 Sty 2025, 22:14

Ok to kupuj S3 jak uważasz że są tańsze
Trevor
Zaawansowany
 
Posty: 825
Prawo jazdy: 09 10 2008
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Volkswagen Golf 7 R
Silnik: 2,0 TSI
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017

19 Sty 2025, 22:37

2/3 tys miesięcznie to nie problem w starym premium.
Jednorazowo po zakupie możesz 30-50 tys u mechanika zostawić. Skrzynia, rozrząd i silnik. Zawieszenie też kosztuje jak ma być dobre.
Kupisz zrobioną skrzynie a jaką masz pewność, że jest dobrze zrobiona a nie na sprzedaż? Auta premium to się bierze w leasing, oddaje i bierze następne. Jak masz kasę to weź sobie A6 C8 nową w leasing /gotowke/kredyt i masz spokój na 150 tys km. Większość aut premium jest brana w leasing i użytkownik ma wywalone na auto, które i tak odda. Potem drugi właściciel dostaje wszystkie problemy i spadają na niego koszty.
Pomyśl. Masz 50 tys gotówki i 3 tys miesięcznie na utrzymanie. Autem chcesz jeździć 4 lata to łącznie daje 195 tys zł.
Lekka używka z gwarancją producenta.
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/a ... H3egg.html

Ja bym brał Passata B8 2.0 tsi 280 KM 4x4. Programem zrobisz ponad 300 spokojnie.
spqrse
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 12 02 2013
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Fiesta Mk6
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego trzeba posiadać ubezpieczenie motocykla?
    Ubezpieczenie motocykla jest obowiązkowe podobnie jak w przypadku samochodu. Warto sprawdzić, ile kosztuje ubezpieczenie motocykla na rynku, bo oferty TU różnią się od siebie. W wyborze najkorzystniejszej polisy pomaga ...
    Wyścigowa Toyota GT86 po modyfikacjach w Polsce
    Toyota GT86, sportowe coupe z Japonii, jest świetną bazą do budowy wyczynowych aut na rajdy i wyścigi. Sportowe ramię Toyoty w Europie, Toyota Motorsport GmbH, opracowało na jej podstawie profesjonalne wersje wyścigowe i ...