2/3 tys miesięcznie to nie problem w starym premium.
Jednorazowo po zakupie możesz 30-50 tys u mechanika zostawić. Skrzynia, rozrząd i silnik. Zawieszenie też kosztuje jak ma być dobre.
Kupisz zrobioną skrzynie a jaką masz pewność, że jest dobrze zrobiona a nie na sprzedaż? Auta premium to się bierze w leasing, oddaje i bierze następne. Jak masz kasę to weź sobie A6 C8 nową w leasing /gotowke/kredyt i masz spokój na 150 tys km. Większość aut premium jest brana w leasing i użytkownik ma wywalone na auto, które i tak odda. Potem drugi właściciel dostaje wszystkie problemy i spadają na niego koszty.
Pomyśl. Masz 50 tys gotówki i 3 tys miesięcznie na utrzymanie. Autem chcesz jeździć 4 lata to łącznie daje 195 tys zł.
Lekka używka z gwarancją producenta.
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/a ... H3egg.html Ja bym brał Passata B8 2.0 tsi 280 KM 4x4. Programem zrobisz ponad 300 spokojnie.