Auto dla baby;D

15 Gru 2011, 15:14

No akurat jestem skłonny w to uwierzyć że Saxo z 1.1 jedzie lepiej niż Polo z 1.4.
UwagaBaba jak Punto to minimum silnik 1.2 75KM a jak Corsa to 1.4 60KM.
A co powiesz na te:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

15 Gru 2011, 15:18

W tej cenie polecam Volkswagena Golfa III niestety najmniejszy silnik benzynowy to 1.4, ale auto godne uwagi - tanie i wszędzie dostępne części, przy LPG spalanie bardzo małe i rzadko psujące sie przykład [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
maciek1203
Aktywny
 
Posty: 466
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Tarnobrzeg
Auto: Hyundai Pony
Silnik: 1.5 83KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991

15 Gru 2011, 16:31

Golfik - bardzo ładny, niczego sobie. 1,4 - OC jest wtedy droższe, do 1,3 taniej wychodzi (mniejsze opłaty). Większą pojemność mogę sobie wziąć jak narosną mi zniżki. Poza tym - rdza na nadkolach.
Peugeot 306 z tego samego powodu odpada - pojemność, bez LPG.
106 - nie mam się co przyczepić, poza tym że to z Niemiec i z komisu. Więc podwójne szanse na trefny towar.
Fiesta - nie bo nie. W najgorszym wypadku bym to wzięła.
Colt trochę staruszek, no ale czego mogę się spodziewać za 2,5 tys. Obejrzę go w weekend. Ale, samochodzik sprowadzony z Włoch, trzeci właściciel w Pl, niby wszystko ok, wsiadać i jechać, nie bity, w ogóle bezwypadkowy, nic do wymiany... Się zobaczy.
UwagaBaba
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 01 2001

15 Gru 2011, 20:20

A więc łacznie odpowiadająć.

Saxo jesteś spokojnie w stanie za 3 tyś dostać. Ax za mniej niż 2 tyś.

Naprawdę w każdej znanej mi polówce trzymanej na polu przy mrozach <-5*c marzły drzwi. Nie pomagały różne preparaty. Może pech...
Po 2 gie tak polo dużo pali. Ok 5l. Tyle pali golf!!!!!!!!!! A auto według mnie nie nadaje się na trasy więc co z tego że osiągnie niewiele mniej niż 4,5 na trasie jak to koszmar.

Czy saxo ma dobre benzyniaki........ lepsze od polo tak. lepsze od ecoteca corsy tak. Zreszta tak jak pisałem wyżej. Odporne na gaz tak. Rewelacja ?? nie. W porównaniu do zwykłego diesla nijak to się ma bo nie są oszczędne i weźmie 8, 9 gazu. Porównując z opłatami, spalaniem enzyny do 4,5l on nijak to się ma.

Wciąż uważam że nie kupisz lepszego auta poza tymi 2 ma. Chyba że weźmiemy pod uwagę oszczędność w stylu tipo w gazie.

Np nad tym saxo bym sie bardzo zastanawiał [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
3 tyś znając życie gość spuści do 2,5 tyś. Za 700pln zregenerujesz belkę. Auto z polski na starych blachach. 5d... Nie znam właściciela :) I nie promuje auta. Pokazuje po prostu że można zdobyć fajny egzemplarz. A na wymianę belki jeszcze uzbierasz.

Tu masz axa [link do oferty na Allegro wygasł]
Nie wiem totalnie z kąd jesteś ale te 2 auta są całkiem całkiem. Sprawdzić jak rdza i brać.

Jak nie to zapraszam do mnie :) Ale po nowym roku jak będzie firmówka. Saxo 98 po stłuczce wymieniony cały przód. Zrobione wszystko hamulce,potem szczelił tłoczek i z tyłu oberwała się okładzina :x musiałem kupić znowu. Więc jedna nowka leży. Zawieszenie robione miesiąc temu. Świeci się airbag - wyszczelony napinacz pasów pasażera. Przed zimą obd rapałem rdze i podmalowałem dach, z prawej nadkole. Została lewa strona bardzo zgnita. Technicznie auto ok wyglądowo.......... w tamtym tyg zrobiłem 1 tys km. Do wrocka i spowrotem. Tyle że gnije dlatego czas się pozbyć. Jak byś szukał w marcu kwietniu to bym sprzedał na razie nie :twisted:

Za 4 tyś jest bardzo fajna 106 z klimą!! [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Nawet nie wiedziałem że tam klima była montowana... Naprawdę nie szukał bym innych aut i nie ładował sie w nic innego. Ten silnik jest niezawodny i prosty.

A czemu nie lpg?? A wymiana filtrów, a problemy w zimie. Ogólne psucie się instalacji. Diezelek grzejesz w zimie Świece 2 razy i jedziesz. Ale to już twój wybór. Zresztą na forum tez właśnie ci polecali saxo z 1,2. Ja wole diezla. Jeszcze jak mówisz ze masz dostęp do ruskiej ropy po 4pln :twisted:. Silnikowi nic nie będzie. Tam kompletnie nie ma nic. Ani pompo wtrysków, ani turbiny. Po prostu silnik z ciągnika.
homman
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: podkarpacie

15 Gru 2011, 20:40

Zgadzam się z zamarzaniem zamków bo to akurat prawda ;)Ale niby w czym silniki saxo są lepsze niż silniki polo??
Oczywiscie za taką cenę to się zgodzę jak najbardziej saxo gdyż na dosc ciekawe polo potrzeba niestety więcej funduszy
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

15 Gru 2011, 21:19

Nie kupię samochodu w którym mam wymieniać coś za 7 stów. Napisałam, że jestem babą, tak? nie wiem nawet co to jest tylna belka czy coś. Myślisz że jak pójdę do warsztatu to tam się nie skapną że nie wiem co to jest? Wystarczy że mi wyjedzie z jednym fachowym terminem i leżę. I wiadomo co dalej: a to pani kochana, trzeba to XXX wymienić, ale to grosze kosztuje, no i tu by się przydało rozrząd, a tu błotnik, a tu coś i wyjdzie z 700 zł 3 tysiące. Może przesadzam, ale wiadomo że babę łatwiej naciągnąć. Nawet jak mi powie, że żeby zmienić belkę musiał zmienić coś tam to i tak nic nie odpowiem, bo się na tym nie znam.
Przyznaję że do tej pory szukałam raczej benzyna + lpg, nad dieselem się w ogóle nie zastanawiałam. Będę musiała przejrzeć dokładniej oferty dieselków. Jak na razie jeśli dobrze pójdzie chcę obejrzeć tego Colta, Punciaka i Corsę. A obejrzenie wiadomo - nic nie kosztuje i do niczego nie zobowiązuje.
:) i nie kupię od Ciebie tego saxo bo jesteś z podkarpacia bodajże, a ja z warmii;] ale dziękuję za propozycję :D
UwagaBaba
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 01 2001

15 Gru 2011, 22:26

Co do tej Fiesty co podałem to akurat bym sie zastanowił bo wygląda na zadbaną ale jak nie chcesz to ok rozumiem.
Peugeot 106 może i jest z Niemiec ale ma czarne polskie blacy więc 10lat minimum napewno jeżdził po naszych drogach i jak za te pieniądze wygląda nie najgorzej.
Mówisz że chcesz diesla a ja bym sie mocno zastanowił,ponieważ w tych pieniądzach większość będzie wymagała już małego remontu.
Ale mimo to przejrzalem troche ofert i znalazłem:
[link do oferty na Allegro wygasł] - niby stary ale auto ciężkie do zdarcia i wytrzymałe silniki.
[link do oferty na Allegro wygasł] - drugi Golf ale z długimi opłatami.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - silnik Isuzu a więc ma dobre opinie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

16 Gru 2011, 02:01

:mrgreen:
Rozbawiła mnie kobieta.
Dobrze ci zaczynają mówić golf 2,3 saxo albo 106, ax, corsa

Astry bym nie brał bo tam będziesz jak flinsoton:) Astra = konserwacja co rok.

A jeśli kupisz auto to po 1.
Olej i rozrząd robi się dla bezpieczeństwa. Tylko że taka wymiana to jakieś 300pln więc u ciebie bym sie zastanawiał i dał wiarę na oko.
Po 2 gie jeśli kupisz auto na lpg to najczęsciej z problemem. Bo po 1 mało kto dba o gaz. A po 2 gie nie sprzedaje się auta na gazie w dobrym stanie.
Jeśli kupiła byś benzynę i założyła w nim lpg to masz raczej 5 tyś a nie 3. miminum.

W tych dieslach nie ma się co psuć. jedyna wymiana jaka może się zdarzyć to świece żarowe jakieś 30 pln sztuka. A w benzyniaku na lpg kto wie kiedy były wymieniane :twisted: Ewentualnie uszczelka pod głowicą. To na oko widać czy odma sucha i czy nie chlapie olejem gdzie wlezie.
To są silniki jak w ciągniku :) Na 100% pewniejsze niż lpg na gazie.

I naprawdę jak miałbym kupować auto za 3 to ta wolał bym oszczędzić jeszcze tysiac i kupic pewne. Tylko że to pół polski :) ale może coś podobnego się trafi.

Do kosztu zakupu dolicz przegląd, ubezpiecznenie i koła.
Więc jeśli byś musiała wymienić rozrząd, olej, kupić koła, ubezpieczenie, przegląd i jeszcze niecha aku szlak trafi to w tym masz 3tyś. niestety tak to jest... Żeby kupić auto za 3 tyś musisz mieć 5 tyś w kieszeni.
homman
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: podkarpacie

16 Gru 2011, 09:38

Kolega pracuje w fabryce diesla?:)

A jeszcze powiedzcie mi: kupować samochód teraz czy czekać do wiosny? Bo na logikę myślałam tak (o tak, baby myślą): jeśli kupię teraz, jak są te mrozy czasami etc to przynajmniej będę wiedzieć czy autko odpala w zimie. Oczywiście sprzedający może się przygotować, ale można go wziąć z zaskoczenia. A wiosną to co... no ciepło już, więc kłopotów z odpalaniem w zimie nie zobaczę. Tylko że z kolei mamy taką zimę, że pożal się boże.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] a to?
UwagaBaba
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 01 2001

16 Gru 2011, 10:08

Polecam kupić teraz - przed świętami, ludzie potrzebują pieniędzy więc możesz się targować. Corsa ok - jeśli nie ma większych wad tylko brać, małe autko łatwe do zaparkowania ^^ Typowy samochodzik dla babeczki, tylko nie wiem czy sobie poradzisz bez wspomagania kierownicy ;D
a5f5c1
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 171
Miejscowość: Warszawa

16 Gru 2011, 10:23

No ja też bym teraz kupił.
Corsa z linku wygląda niby ok ale cena mi sie coś za niska wydaje no i tak jak poprzednik wspomniał brak wspomagania może dać znać o sobie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

16 Gru 2011, 20:51

Nie pracuje w żadnej branzy związanej z samochodami :)

Elektronik powiedzmy. I robie 300km dziennie minimum.

Po prostu pomyś o tym że taka corsa w 7dmiu litrach benzynki ci sie nie zamknie. Mały diezelek w 5l jakbyś go mocno cisneła. jeszcze jak pisałem jak załatwisz oszczędności czy zagraniczną. To masz 50% ceny mniej na paliwie. Ja np nigdy nie zrozumie ludzi że diesel turbodziura itd... dużo aut zajeździłem już. I NAJGORZEJ JEŹDZIŁO MI SIĘ BENZYNIAKAMI. Najwygodniej omegą 2,4 140km LPG :) ale brała > 1l oleju na 1000km. Ale jak firmowe :mrgreen: Albo focusem 2.0 on. Ale to auto jakoś bokiem szło..

Ta corsa jak spojrzysz na zdjecie silnika to zobaczysz czemu taka tania :mrgreen: Facet bał się nawet umyć bo pewnie lewe powietrze łapie :lol:

A z kupnem czy teraz czy pozniej....
Obecnie auta nie maja problemu z odpalaniem w zimie naprawdę. Diesel jeśli ma wymieniony filtr paliwa i wlany jakiś środek do baku zawsze odpali.

Benzyniaki z manualnym ssaniem tez zawsze odpalą.

Jedynie auto z lpg teraz przetestujesz. Czy nie siepie obrotami itd.

Na wiosnę z kolei zobaczysz jak blacha po zimie. I ile jej odpadło. Ale z kolei będzie dużo aut na sprzedaż tak jak ja kupiłem posmarowanych tylko konserwacją a nie zakonserwowanych. Ale i aut będzie więcej i taniej.
Tak naprawdę w tej cenie to najlepiej mieć dobrego sąsiada i wiedzieć kiedy sprzedaje. I tym tropem bym szedł.

JA ZNIKAM JUŻ Z TĄD BO FIRMOWKA BEDZIE. PRYWATNIE ZMIENIAM SAXO NA STILO ZOSTAŁO ZNALEŚĆ TYLKO EGZEMLARZ. POZDRAWIAM. UDANYCH ŚWIĄT BEZ POSTOI.
homman
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: podkarpacie

16 Gru 2011, 22:16

homman co do Astry to sie nie zgodze że konserwacja co rok,zależy na jaki egzemplarz trafisz.
Wiem po sobie,większośc osób mi mówiło nie kupuj malucha w wersji elegant bo zgnije zanim sie obejrzysz i po roku moge śmiało powiedzieć że nie mieli racji,ponieważ kupiłem egzemplarz który był zdrowy blacharsko i konserwowany pare lat temu i ta konserwacja trzyma jeszcze bdb,znajomy który miał w swoim życiu nie jednego malucha sam powiedział że ten egzemplarz jest naprawde w świetnym stanie i zebym go trzymał bo szkoda sprzedac.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012