Witam i przy okazji pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Poszukuję samochodu do dojazdu do domu w czasie studiów. Trasa ok 150 km, max 2 razy w miesiącu i czasem coś po mieście a jak dobrze pójdzie to samochód zostanie na dłużej ze mną.
Chciałbym aby był to samochód najlepiej 3 drzwiowy, rodzaj paliwa- raczej sama benzyna, może być już z gazem, diesle mnie nie przekonują. Moje poszukiwania otarły się o takie modele samochodów: - Golf IV - Civic VI - Focus.
Wyposażenie: przyjemnie jakby były podstawy jak wspomaganie czy ABS. Fajnie jakby był z klimą, el szyby.
Niestety ciężko jest coś znaleźć. Jedyne co przykuło moją uwagę (ogłoszenie na otomoto już wygasło- silnik 2.0 benz, 2000r, cena 8200 do negocjacji):
Właśnie ta cena mnie zastanawia. A co powiecie na coś takiego: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Jedyne czego się boję w japońcach to ceny części. Dla przykładu: zawsze podobało mi sie BMW e32 ale ze względów ekonomicznych raczej nie jest mi dane takiego auta kupić. Przy przeglądaniu ofert Hond, często sprzedający pisali że wahacz do wymiany. Z ciekawości spojrzałem na ceny części- wahacz Honda ~200zł, wahacz BMW e32 ~130zł. A w końcu BMW to ogromna limuzyna.
Za 8000zł kupisz Golfa ale dołozysz do niego troche kasy na starcie. Civic z linku ładny ale ten gaz.. japońce nie zbyt go lubią,cena troche duża ale jeśli jest w dobrym stanie to warto.
5 sposobów w jakie motorsport wpływa na motoryzację "Sporty motorowe to coś więcej niż rozrywka, to klucz do rozwoju japońskiego przemysłu samochodowego. Tak, jak sportowcy, którzy dają z siebie wszystko podczas Igrzysk, producenci samochodów wykorzystują sporty ...
Nie ma co się pchać w wysłużone golfy, bo szkoda nerwów na szukanie igły w stogu siana. Ja Ci zaproponuję Citrena Xsarę. Za taką kwotę można wyrwać ładny egzemplarz i o wiele młodszy. [link do oferty na Allegro wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] mi osobiście bardziej podobają się wersje przed liftem
Największą wadą Focusa jest ruda szczególnie w samochodach prze liftem. Zaś największą zaletą bardzo dobre własności jezdne nieosiągalne dla kompaktów konkurencji. Silniki są dobre, ale gazu raczej nie trawią. Optymalnym wyborem będzie 1.6 100KM, już fajnie śmiga i spalanie też jest na akceptowalnym poziomie.
Astry dosyć fajne samochody. Trochę wyglądają topornie ale wydają się dosyć przyjemne. Jednak ciężko znaleźć coś w b+g, większość to diesle, np cos takiego [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Jeżeli komuś aż nadto na wyglądzie nie zależy to Astra jest fajnym rozwiązaniem i tanim w utrzymaniu. Za "dychę" już chyba można szukać Focusa po liftingu i ja coś takiego bym szukał. Silnik jak już ktoś powiedział 1.6 100KM. Focusa trzeba dobrze obejrzeć przed zakupem pod kątem ewentualnej korozji i tyle, choć nowsze modele są lepiej zabezpieczone pod tym względem.
Jeśli za 7-8tyś chodzą najstarsze roczniki Focusa i te w najgorszym stanie to jakim cudem może kupić do 10tyś ów model w wersji po Lifcie? Pewnie, że sie da. Ale na takiej samej zasadzie jak kupno pierwszych egzemplarzy za 6-7tyś. Handlarze wiecznie będą robić ludzi w bambuko bo mimo tego co sie pisze większość ludzi wierzy, że osoba siedząca w temacie ma tak dobre serce, że sprzedaje samochód po cenie mniejszej niż jest w rzeczywistości wart
Do 10tyś kupi spokojnie model przed liftem w bdb stanie który jeśli był np. garażowany i nigdzie nie bity to nie powinien mieć problemów z korozją.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.