bartez90 napisał(a):Ludzie Golfa czy Exeo dla 2metrowca, ktory chce miec duzo przestrzeni w aucie? Czytajcie to co autor pisze. Chcielibyscie siedziec przy takim wzroscie w tak malym aucie? Jak ustawi fotel pod siebie to za nim tylko male dziecko sie zmiesci.
Exeo to mój pomysł ze względu na fakt bycia poprawioną A4 B7, nie wiem jak z miejscem stąd własnie prośba o informacje od osób lepiej znających to auto.
Pionek napisał(a):Ok, tylko przepraszam bardzo a co robia tutaj podane przez autora auta z lat 90 typu A3 8L czy Octavia (płyta golfa iv)?
To w takim razie musi autor szukać aut segmentu E/F a nie kompakty czy klasa średnia
Znajdują się tutaj ze względu na to że są pewnymi autami z wymienionymi przeze mnie silnikami. Są mało problematyczne, łatwy dostęp do części. Jedyny mankament to znalezienie egzemplarza zadbanego, ale fakt nie należą do aut dostosowanych do "2metrowca" za kierownicą.
bartez90 napisał(a):Jesli autor chce diesla a nie chce mercedesa, bmw, volvo, lexa to malo co zostaje do wyboru.
Mozna szukac a6 c6 z 2.7tdi lub 3.0tdi. Przy pakiecie startowym 10k wystarczy na wymiane rozrzadu i ewentualne zrobienie dwumasu i turbo. Potem mozna smigac.
Nie tyle co chce co po prostu uważam iż to jest najrozsądniejsze rozwiązanie przy robieniu dość znacznej ilości km.
Lexus - z moich informacji będzie problem ze znalezieniem auta z manualną skrzynią biegów.
BMW - "będziesz miał wydatki"
Nie skreślam auta ale w duzej mierze są to auta zajechane i znalezienie dobrego egzemplarza moze być ciężkie.
Volvo - nie podoba mi się konsola wewnątrz, a ze wzgledu na mimo wszystko ze wiekszosc czasu będę spędzał za kierownicą a nie patrząc się na nie z zewnątrz jest wydaje mi się istotnym argumentem by je odrzucic.
Mercedes - jedyna marka która odpadła z powodu mojego wymysłu czyli fakt bycia za młodym. Marka samochodów utożsamiana ze swego rodzaju prestiżem, dorosłością czy "prestiżem". Sam fakt posiadaniu gwiazdy na masce zwiększa cenę części na dość wysoki poziom (podobnie jak i znaczek BMW czy Audi w koncernie VAG`a (chociaż tutaj przez popularność łatwiej o zamienniki czy części używane w całym koncernie)).
I ostatnie A6 C6 - na co warto zwrócic uwagę w tym aucie? Szukałbym raczej przedliftem z silnikiem 2.7TDi w takim razie. Czy w ogóle wychodziły z tym silnikiem wersje z
4x4 (quattro)? Doszły mnie słuchy iż z tym silnikiem wychodziły jedynie egzemplarze z napędem na przód.
W przypadku gdybym się mylił w którym z powyższych stwierdzeń to naprostujcie mnie
Z chęcią się dowiem gdzie się mylę
legler napisał(a):Ja nie kumam czegoś. Student dobrze zarabia wygląda na niezonatego i chce auto w gnojowicy. Chyba ma dobre źródełko paliwa. Ja bym brał lexa z 2jz-ge
Z tym silnikiem jest to dość stare auto (produkowane do 2005 ale do którego z tym silnikiem nie wiem). A Lexus GS produkowany 2005-2007 to juz niestety tylko automatyczna skrzynia biegów.
Nie mam źródła paliwa po prostu wydaje mi się najlepszym wyborem.
Myślałem aby kupić w tym budżecie również benzynową V6, V8 z grupy VAG (przykładowe 4.2 w S6 C5) i dorzucenie gazu (w granicach 3000 czy nawet 4000 zł) ale nie specjalnie mnie to przekonuje.